Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mirranda schreef:Supernetjes toch Suikermeisje !
En heeft je draak zich wel gedragen verder?
. Hij deed het super en kan nog veeeeeel beter. Doe zelf niet aan bakverkennen en dat scheelt hem echt niks. Gewoon gelijk braaf de hele bak door. Ideaal!
stitchlover schreef:Snap nu wat jullie bedoelen met startlijsten die er soms laat op komen. Aanstaande zaterdag voor een wedstrijd opgegeven, maar nog geen lijst online. Hopelijk komt hij snel erop!
stitchlover schreef:Snap nu wat jullie bedoelen met startlijsten die er soms laat op komen. Aanstaande zaterdag voor een wedstrijd opgegeven, maar nog geen lijst online. Hopelijk komt hij snel erop!
Katja schreef:Vanavond voor het eerst GP gestart. Ik was héél zenuwachtig en daardoor echt wel een aantal stomme fouten die niet nodig zijn. Maar hij was, op de laatste lijn na, behoorlijk gehoorzaam en mijn punten vielen me nog niet tegen. Had 57,7% met best wat fouten in de dubbeltellers.
Ben blij dat ik de eerste achter de rug heb nu maar een paar keer starten om een beetje handig te worden.
stitchlover schreef:Toch goed gedaan Katje, lijkt me een hele stap!
Zijn ook proeven waar je in moet groeien denk ik, hebben jullie toch maar mooi gedaan!
Wij zijn ook voor het eerst dit jaar weer gestart in de PSG. Ging best oké proef was 'foutloos' met dik 63%. Heb de jury ook gesproken in de pauze, gaven aan dat het beeld heel fijn is en als hij meer ging aantreden achter de punten verder zullen stijgen.
Klopt helemaal hoor, is alleen een langdurig traject haha. Ik vond dat hij het goed heeft gedaan gezien de omstandigheden. Afgelopen zondag zijn we op stel en sprong van stal verhuisd. Beschouwde deze wedstrijd daarom ook meer als oefenronde.
Nog meer mensen die dit weekend weggeweest zijn/gaan?
stitchlover schreef:Nee dat klopt Ankimo, heb ik hier ook niet neergezet. Ik was er niet meer op mijn plek op het gebied van management van de paarden. Daardoor snel de beslissing moeten maken...
Wat gaaf dat je op FHE mag starten, is inderdaad al een hele leuke ervaring op zich! En wie weet pakt het ook wel goed uit. Gewoon genieten!