Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Change3x schreef:Ik heb wel een E pony gehad die qua galop moeite had met de afstanden maar dat was omdat hij heel groot galoppeerde.Die was ook paardgefokt.
Samantha, en anders kun je ook al BB SGW starten in de tussentijd.
Change3x schreef:Ik wil ook BB crossen maar ik hou mezelf nog heel erg tegen.
En volgend jaar op het ONCK kan je ook nog tussen de D pony's B starten voor de ervaring!
springen wil ze wel, maar ze is nog groen op ander terrein en wil dan de hindernisplankjes met name van dichtbij bekijken.
Saaams schreef:Change3x schreef:Ik wil ook BB crossen maar ik hou mezelf nog heel erg tegen.
En volgend jaar op het ONCK kan je ook nog tussen de D pony's B starten voor de ervaring!
Ik ga zondag al B hc ponys rijden voor de ervaringspringen wil ze wel, maar ze is nog groen op ander terrein en wil dan de hindernisplankjes met name van dichtbij bekijken.
Wil zeker zo ver zijn dat we volgend onck rondje B en L ponys kunnen doen.
Saaams schreef:Zweepje heb ikMaar ligt gewoon aan mij deels. Pony raakt onzeker van de omgeving, ik ga te afwachtend rijden. Moet gewoon gas geven, kuit eraan en diep zitten
![]()
Tuurlijk durf ik dat. Durf jij dat na mijn snoekduik?
Dus leave or comfort zone en we gaan kilometers maken om ons doel te halen. Hoogte is niet het probleem
Change3x schreef:Als jij het durft dan ik ook.![]()
Blijven rijden heb ik 'vroeger' ook wel moeite mee gehad maar dat is voor mij nu gelukkig geen probleem meer.

Hinke schreef:Lobke1998 schreef:Bedankt Hinke!
Ja het is een Ukato, maar mooi is anders hahaha!
Word op concour regelmatig uitgelachen om hoe hij eruit ziet en de lompe manier waarop hij loopt.
Hij is erg groot en lang met daarbij een heel moeilijk karakter, maar zodra hij begint te springen zijn de meeste uitgelachen
Oh is hij echt zo lelijk? Wel mooi dat ie zo goed kan springen:) Moeilijk karakter in welk opzicht?
@nikkietje: Klinkt goedIk dacht trouwens dat alles nu nog buiten was maar ik begrijp dat jij al binnen wedstrijd hebt gehad?
Xxpaardje sorry ik begrijp niks van je post, zo vol met fouten staat het.. Ik zie in je onderschrift dat je een taalstoornis hebt. Misschien kun je daarom korte reacties posten van 1 of 2 zinnen waar je wat meer tijd aan besteedt en die je bijv door de autocorrect haalt? Ook zou het voor de interactie in het topic goed zijn dat je ook af en toe op anderen reageert ipv anderen compleet te negeren en alleen over jezelf te praten...
Dat was toch wel spannend met springende kinderen erin waardoor we nogal hard en onstuurbaar rond gingen. Niks pastte fatsoenlijk maar he hij sprong wel foutloos rond
.
maar daarna wel alsnog naar de finish kunnen rijden en het laatste stuk weer fijn. In de training doet ie het allemaal zo dus het is echt een kwestie van wedstrijd km's maken. We hebben er dit seizoen nog 1 op de planning en dan gaan we van de winter maar werken aan het alleen weg gaan d.m.v. buitenritjes e.d.
Geen enkele afstand aangepast. Het kan zeker ^^ Zie hier regelmatig ponies in het 1m20 meerijden voor paarden
Hinke schreef:Lobke1998 schreef:Bedankt Hinke!
Ja het is een Ukato, maar mooi is anders hahaha!
Word op concour regelmatig uitgelachen om hoe hij eruit ziet en de lompe manier waarop hij loopt.
Hij is erg groot en lang met daarbij een heel moeilijk karakter, maar zodra hij begint te springen zijn de meeste uitgelachen
Oh is hij echt zo lelijk? Wel mooi dat ie zo goed kan springen:) Moeilijk karakter in welk opzicht?
@nikkietje: Klinkt goedIk dacht trouwens dat alles nu nog buiten was maar ik begrijp dat jij al binnen wedstrijd hebt gehad?
Xxpaardje sorry ik begrijp niks van je post, zo vol met fouten staat het.. Ik zie in je onderschrift dat je een taalstoornis hebt. Misschien kun je daarom korte reacties posten van 1 of 2 zinnen waar je wat meer tijd aan besteedt en die je bijv door de autocorrect haalt? Ook zou het voor de interactie in het topic goed zijn dat je ook af en toe op anderen reageert ipv anderen compleet te negeren en alleen over jezelf te praten...
nikkietjuh schreef:Lobke dat klinkt wel als een stevige gebruiksaanwijzing maar wel gaaf dat je zoveel bereikt hebt.
Wij hebben ook een ukato op stal en die heeft ook wel een aantal trekjes die op zijn minst apart zijn dus wellicht komt het een beetje van paps vandaan? Overigens is die juist kort en heeft een mini hoofd haha