cindyy_1993 schreef:Wat een leuk topic! Ik meld mij ook![]()
We hadden 2016 afgesloten met ons gestelde doel: M1+5.
Mijn doel voor 2017 was/is om in april M2 te mogen starten...
8 januari geen winst gereden in het M1.. Afgelopen zondag maar liefst 6 winstpunten (214 + 216) gereden in het M1, wat ons M1 + 11 maakt![]()
Dus doel is bijgesteld: in maart gaan we al M2 starten!
Het doel voor dit jaar is dan om rustig aan te kijken wat het M2 ons brengt.. En dan kunnen we hopelijk 2018 beginnen in het Z1
Ons doel om 'rustig aan te kijken wat het M2 ons brengt' moet denk ik ook maar iets worden bijgesteld... Gisteren hebben we voor de 9e keer gestart in het M2. Hier hebben we geheel onverwachts 2 winstpunten behaald (180 en 185,5), wat ons nu in een halfjaar tijd M2+9 maakt
Dat betekent dat we nog maar 1 puntje nodig hebben voor het Z1! In september heb ik 2 wedstrijden gepland staan. Het zou zomaar kunnen dat we dan ons laatste puntje binnenhalen.. Als dat zo is, denk ik dat ik misschien eind oktober of ergens in november voor het eerst een Z1 proefje ga starten
Nooit verwacht dat we zo snel door het M2 zouden gaan en misschien dit jaar nog Z1 zouden kunnen gaan starten!
Maar mijn paard is zo vooruit gegaan dit jaar (mede door de wedstrijden en mijn fanatisme dat daardoor gegroeid is haha). Verder heb ik niet echt een doel om snel de L door te gaan of zo. Ik wil gewoon lekker rijden en oefenen met haar, doe het voor de lol. Ben vooral blij dat we samen vooruit gaan
! Thuis L2 bezig en binnenkort ook oefenwedstrijd L2. Hopelijk einde van dit jaar officieel over naar de L2

hopelijk zal ie snel weer herstellen!