Yontheke, wat grappig dat het daar zo anders is. Wist ik helemaal niet! Zag laatst op facebook nog de belgische kampioenschappen springen voorbij komen, leek net jumping A'dam haha.
Ninahaakk, pfoeh dat is vroeg! Drukke locatie is dat hé.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerder reed ik dan met heel veel druk in de hoop haar rustiger te krijgen en nu maak ik juist een korte ophouding en ontspan daarna. Hier komt zij mooi op terug en wordt dan weer rustiger.
.
Capriootje schreef:Ik had er 1 die met spanning zijn tong over het bit gooide, erg vervelend was dat. Lastig dat die van jou het niet op een bepaald moment deed. Met die van mij heb ik toen een lage neusriem om gedaan (niet heel strak oid, gewoon normaal) en toen was het wel over .
Ja is wel zonde dan inderdaad, je hebt dan toch bepaalde verwachtingen als je meerijd.
En lief van je, thanks. Vind ik van jou en Gibbie ook en vind ook echt dat jullie super goed gaan! Start je van het weekend nog?
(of springen, ik verander daarin nog weleens van gedachten
)
want ik moet waarschijnlijk alleen erheen. Ouders zijn vanaf vrijdagochtend weg en dan ben ik daar om de beestenboel te doen. Dus heb mij maar opgegeven voor groep 1, kan ik de andere paarden eruit doen voordat ik weg ga en dan na de wedstrijd de stallen ect.
maar Google weet het misschien wel
of op KNHS site.
vorige keer ging het wel oké maar toen wat ze met het rijden totaal niet fijn.
Meenemen naar vreemd terrein en alles laten zien zodra je een fatsoenlijk stuur, gas en rem hebt, ben ik wel een voorstander van!
Wat ik zei ging over mezelf.