Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cobiie schreef:Hier werd bij de kring gezegd dat de fnrs bedrijven niet met hun hoeven te overleggen, of sommige wedstrijden samenvallen is dan pas te zien wanneer het gepubliceerd wordt op mijnknhs.nl
Triest eigenlijk dat er zoveel onduidelijkheid hierover is.
liberty schreef:Wat ik nou ook niet snap is dat ze geen startpassen hebben gemaakt voor bv 4 keer of 8 keer starten. Dit ipv de week en maandpassen. Dan gaan ze wel leden houden die af en toe rijden
liberty schreef:Wat de meeste vergeten hier, is dat FNRS bedrijven wel lidmaatschapgeld betalen, en dat is wel een beetje meer dan die 163 euro voor verenigingen.
AaronYve schreef:liberty schreef:Wat ik nou ook niet snap is dat ze geen startpassen hebben gemaakt voor bv 4 keer of 8 keer starten. Dit ipv de week en maandpassen. Dan gaan ze wel leden houden die af en toe rijden
Die wil ik ook idd, nu heb ik dit jaar ook een gelimiteerde pas maar die vervalt.
Dus ik ga mij toch maar afmelden denk ik.
Ik heb niks aan een startpas voor een week of maand.
AaronYve schreef:liberty schreef:Wat ik nou ook niet snap is dat ze geen startpassen hebben gemaakt voor bv 4 keer of 8 keer starten. Dit ipv de week en maandpassen. Dan gaan ze wel leden houden die af en toe rijden
Die wil ik ook idd, nu heb ik dit jaar ook een gelimiteerde pas maar die vervalt.
Dus ik ga mij toch maar afmelden denk ik.
Ik heb niks aan een startpas voor een week of maand.
lotteElb schreef:.Wie kan mij garanderen dat dat paard het komende jaar op de manege blijft (en goed genoeg blijft)...
Einde wedstrijd sport dan??