Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantjuh88 schreef:Debuut gehad. Net geen winstpunt,178 punt!Er zaten nog wat fouten in en de jury gaf zo'n beetje alleen maar 6-en. Geen commentaar op mijn coupon, behalve dat ik zitles moet nemen.Heb vaak een 7 of 8 voor mijn zit... uuhhhhh! Maar voor de 1e x opzich niet gek.
Marietje35 schreef:Gefeliciteerd Thirza!
Dat is inderdaad balen, maar dat komt vanzelf goed Laura!
Ik had mijn proeven laten filmen, dat is echt zo handig!
Kan me ook prima vinden in de punten, op 2 x de gebroken lijn in contra na.
Daar heb ik 2 x een 5 voor omdat ze te klein zouden zijn, maar dat kan ik er met alle wil van de wereld niet van maken. Ze zijn echt netjes 5 meter. Voor de rest echt commentaar waar ik veel mee kan.![]()
Ook leuk dat ze me naderhand even bij zich riep.
Marietje35 schreef:Dat vind ik ook, rechtuit is makkelijker, alleen op de volte is het weer makkelijker terug rijden.![]()
O dat is niet veel nee. Welke sportbrok voer je?
Die van mij is 175 m (ik denk mss eerder 178 m) en krijg 2 x 1 kilo Havens Basis brok, 4 x kuil en dan na het rijden 1 tot 1,5 schep Pavo sportsfit. Ik merk alleen wel nu ik weer heel fanatiek train hij net iets meer mag wellicht. Basis brok is natuurlijk net niets en het is een flink beest.
Yvank_ schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben vooral benieuwd hoe jullie overstap L2 - M1 hebben ervaren. Ik ben eigenlijk nog maar net begonnen in de L2 maar we knallen er door. Moet nu nog 1 puntje en dan mogen we M1. Ben wel van plan om nog een poosje L2 te start ivm competitie's maar ik denk dat we dan in december toch maar de overstap gaan maken.