Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
met trainen zelf gaat het altijd wel maar dan in de proef moet je op zoveel dingen tegelijk letten dat je dan net iets minder goed voorbereid bent en dan net de inzet slordig is waardoor je maar moeilijk boven die 5/6 uit kan komen
dat is altijd mijn probleem, het is al vrij lastig dus moet ik hem extra goed voorbereiden maar dat mislukt dus meestal in de proef helaas

Balen dat je wedstrijd niet doorging.
maar goed dat is inmiddels vorige week geweest, moest mezelf echt even vermannen. Maandag erop had ik meteen weer les ingepland en met m'n instructrice afgesproken om na elke les even een proefje door te nemen. Waar ze normaal geen fan van is maar omdat er bij mij net de verkeerde knop omgaat zodra ik een proefje begin (lees: te netjes willen rijden) leek het haar ook wel een goed idee. De les ging echt top, we hebben veel aan tempo controle gewerkt vooral in draf en galop. En toen... proefje beginnen en alles was weg
was ook wel mooi want nu zagen we dus allebei meteen het verschil. Werd dus meer een deeltjes proef want moest veel onderdelen opnieuw doen en dan RIJDEN
maar de goede stukjes waren toen ook wel echt goed! Heb van de week er zelf even lekker aan zitten sleutelen, kon 'm op gegeven moment echt op elk tempo laten lopen dat ik wilde en in galop helemaal terug verzamelen en dan met een lichte beenhulp (moest echt erg doseren) ging ie ook echt goed naar voren
Merkte dat het tempo controle vooral fout ging in het 10 meter wijken, dat heb ik ook meegenomen en voelde hem halverwege gewoon het tempo overnemen en vanaf dat moment valt ie dan over z'n schouder weg.

en super gefeliciteerd met je punten en dat je door mag!!!
Nee, begrijp wat je bedoeld hoor. Als je dan niet tevreden bent kan je wel leuk zulke punten hebben maar dan ben ik nooit trots op mezelf