De anderen met winstpunten ook gefeliciteerd.

Welkom Alicelover.
Misschien kun je eens in de travers terug naar stap en weer aandraven dressuur518?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fabienne_S schreef:Trouwens echt leuk, ik doe mee aan een competitie van 3 wedstrijden, ik heb er nu 2 gereden. Keek ik naar de tussenstand, zag ik dat ik 2e sta met 1 (plaatsings)punt achter nr 1. Maar de nr 3 staat te veel achter om nog 1e of 2e te worden, dus wie er van ons 2 de finale wint wordt kampioen. Spannend, je kan super leuke prijzen winnen dus we gaan hard trainen voor de finale
DaraBariton schreef:Ik meld me ook!
Al heb ik mijn M2 debuut wel al gemaakt en inmiddels dus 2x M2 gestart. Jullie kunnen zien dat ik nog geen winstpunten heb gehaald....![]()
Maar dat geeft niet! We gingen al hard genoeg en ik wilde graag meteen over terwijl ik wist dat we nog veel te verbeteren hebben. Dus dan krijg je dat.
Ik reed met mijn 12 jarige friese merrie Dara tot de M2 de klasses snel uit met altijd winst en vaak prijs. Maar dan is het toch wel even slikken als je dan ineens 2x geen winst rijdt.We zijn in september 2012 begonnen en nu dus M2 .
Ons debuut in de M2 ging eigenlijk heel goed. we hadden 171 en 173 terwijl de travers nog niet goed bevestigd was en ze 2x aansprong in galop of oversprong wat niet moest. Wat mijn grootste probleem is: Netjes rijden. Ik betrap me erop dat ik punten laat liggen door bijvoorbeeld een volte niet netjes te verdelen of niet tot X te rijden. Ik schaam me diep, ik weet het! dit kan dus echt niet meer in de M2. Daarom heb ik besloten om deze maand thuis te blijven en in januari het nog eens te proberen.