Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Elke schreef:Ja mijn les ging door! Heerlijk om kwart over negen 's avonds waardoor we alleen waren en paarden weg gingen, dat boeit haar dus echt nix dat is wel heel relax!
Wijken gaat steeds beter en ze schaart ook steeds meer. Zolang ik alles maar op tijd voorbereid. Als ik een wending oid te laat voorbereid komt ze eruit en krijg ik van de hobbels.
Proefje voor zondag dus goed kennen!
Fijn dat je tante je paard wil doen, kun je lekker vakantie vieren!
katinkiee schreef:Leuk dat je vandaag je nieuwe bit binnen krijgt!
Vanavond weer wedstrijd
binnenkort de tandarts er ook maar eens bijhalen..
Paard schuimt altijd overdreven veel, maar nu schuimt ze nog maar aan een kant en rechts is ze ook heel sterk! Volgende week komt de osteopaat er ook bij omdat we met onze val van 2 weken geleden toch best wel een klap hebben gemaakt!
Paard vergat te landen na de sprong en daar lagen we dander nek ging helemaal dubbel en ze bleef een paar seconde met haar volle gewicht rechtop dubbel op haar nek liggen
Lisaapee schreef:Gaat je tante er ook op rijden Anne? Of heeft je paardje ook een week vakantie?
En is je les gister wel door gegaan Elke?Fijn dat het rijden al goed ging!
Ik krijg vandaag mijn nieuwe Sprenger KK Ultra Aurigan binnen. Ben benieuwd of ik veel verschil ga merken
_Elke schreef:Mijn les ging niet doormijn instructie is zwanger en had veel last van haar rug. Vanavond herkansing! Wel heel fijn zelf kunnen rijden. Ik moet actief blijven rijden maar niet overhaasten. Ik kan ook steeds beter doorzitten en dan ook blijven rijden! Heerlijk!!
Lisaapee schreef:Leuke plaatjes Anne! Ziet er inderdaad uit alsof je het moeilijk uit kunt zitten
Maar lopen kan hij tenminste wel.
Hoe ging je les Elke? Ik moet zeggen dat ik de overgang B naar L1 niet groot vond.
De overgang L1 naar L2 is groter denk ik. Dan verwachten ze direct al een 'compacter' plaatje.
Marielle met jouw punten in de B rijd je in de L1 ook direct gewoon weer rond de 190 denk ik hoor.
Mijn rijtje punten zag er ook ongeveer zo uit en had mijn debuut gewoon 198Niet bang zijn dus haha.
Mijn paardje krijgt dit weekend een longeersessie. Heb zelf geen lucht (benauwd, astma en meer...) dus dan mag paardlief zelf gaan rennen. En vriend nog even lief aankijken of die kan mesten
_Elke schreef:Wat een vette punten myour!!! Echt goed, gefeliciteerd!!
Ik heb as zondag weer dressuur wedstrijd.. ik kan je vertellen, ik ben best zenuwachtig!
Afgelopen weken veel spring en cross wedstrijden gehad. Afgelopen weekend de dressuurproef van de cross heel fijn gereden (193) maar ja dat was B.. zondag moet ik L1..
Vanavond privé les. Ik ben heel benieuwd!!
Ik ben onder druk van mijn instructie over gegaan naar de L1.. haha reed al twee jaar rond in de B omdat ik niet regelmatig op dressuurwedstrijd ga. Dan ging het weer niet goed en dan dacht ik ach ik blijf weer n de B.. nu ben ik van plan om in de winter 1 keer per maand op dressuur wedstrijd te gaan en 1 keer per maand op springwedstrijd. Dressuur is toch de basis he?!
Myour schreef:Sorry even ego post maar mn L1 debuut is over 2 weken, heb vandaag beide proeven gewonnen met belachelijke scores van 217 en 219![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lisaapee schreef:Zoooo dom. Voor de L1 was ik 2x tweede. Maar L1 en L2 starten door elkaar. In totaal 18 starts. Hebben ze de prijsuitreiking gelet op punten samengevoegd. Was ik 4e en 6e. Blijf het gek vinden dat je mijn punten met die van L2 'vergelijkt'. Waren gewoon 9 die L1 reden. Achja gelukkig zijn de winstpunten belangrijkerMaar geld is nooit verkeerd.
Lisaapee schreef:Nee haha gewoon zo'n rond dik elastiek. Polsen er doorheen en klaar
Wij zijn vanavond weer weggeweest. Nieuwe 'enge' binnenbak maar ze is maar 1x er vandoor gegaan. Kon er best goed aan rijden, viel me mee. 186 en 190 gereden. Plaatsing nog onbekend, ze zijn nog bezig