Ultra is vanmorgen behandeld en zat inderdaad vast in haar lendenen. De rest was wel mooi los. Nog een paar keer longeren en dan ga ik er eindelijk weer op!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Midnight16 schreef:Bijna iedereen zit zo te lezen weer te paard en is druk met de wissels.
Ultra is vanmorgen behandeld en zat inderdaad vast in haar lendenen. De rest was wel mooi los. Nog een paar keer longeren en dan ga ik er eindelijk weer op!
luv schreef:Lees straks even bij hoor!
Ik vandaag na 6 weken weer eens op wedstrijd geweest. Heb afgelopen 6 weken alleen maar simpel gereden en gewerkt aan mijn eigen ontspanning en ten alle tijden rond houden (ons probleem op wedstrijd). Was wel even zenuwachtig voordat ik de ring in moest, was bang dat het weer een teleurstelling zou worden.
Maar ze deed het heel fijn! Ik heb haar de hele proef rond kunnen houden! En ik denk dat ik zelf ook 75% van de tijd ontspannen was. Ze vond alleen iets bij de hoek aan de kant van de jury eng, had dus bv een 4 voor een appuyement omdat ze even flink inhield. Had nu 202 en was nog 1e ook haha! Vond het wel streng, had toch wel winst verwacht. Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar de punten kunnen me vandaag gestolen worden. Ik heb vandaag bereikt waar ik 6 weken op geoefend heb. Hopelijk kunnen we dit nu vasthouden en verder verbeteren. Had zelfs 7-ens en een 8 voor de eenvoudige wissels!! Normaal heb ik daar 5-en en 6-en voor door de spanning. Had voor de impuls ook een 7. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit hoger dan een 6 voor heb gehad. Voor mij een bevestiging dat we beide een stuk ontspannender warenSorry voor het lange verhaal, maar ben zo blij! Had ik even nodig voor mijn vertrouwen..
sharon_quiz schreef:Heb alles weer bij gelezen.
Felicitaties aan:
- Lien, dat het zo goed gaat met de wissels bij Bono en Soraya. En met je resultaten op wedstrijd!
- Candaletta, met je winstpunten
- Laura, met een goede ontspannen wedstrijd en 1e plaats!!
- Mavantos, met onwijs hoge punten op de kringselectie. En de 9 voor je uitgestrekte draf. Top!!
- Lizet, met je jurydebuut
Daisy hopelijk heeft Pino geen erge blessure aan zijn been!!
Ik heb vrijdagavond lekker in het bos gereden. Zaterdag 50 minuutjes getraind en weer afgesloten met een goede wissel. De wissel van rechts naar links springt hij nu eigenlijk altijd in ene![]()
Was vergeten mijn sporen om te doen, maar heb er niks van gemerkt. Hij was lekker aan het been.
Gisteren clinic bij Jurgen Ros. Heb vooral in de galop fijne tips gehad. Veel schakelen en opzij zetten en als dat onder controle is pas wissels rijden. Hij heeft in de wissels gewoon geen enkele pas versneld! Meiden langs de kant vroegen zich af waarom ik nog niet Z2 gestart was, haha. Hij was ook echt super braaf en de draf ging heel erg fijn!! Er was ook een fotograaf, ben benieuwd naar wat hij geschoten heeft!