Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:58

Lovely schreef:
Als ik hem was trok ik een kogelvrij vest aan en liet ik ALLES voorzien van alarm en bewaking. Rotterdam is namelijk een grote dampende kookpot.

Ik zou eerder voor een harnas en zo'n lans gaan. Nog een zwaard aan zijn heup als extra en hij is er klaar voor! }:)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:58

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Retlaw

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:05

tsjonge jonge jonge jonge

orginaliteitsprijs winnen ze hier in ieder geval niet mee.

man als je zo'n gouden paard koopt dan kan er toch wel een eigen bedachte orginele kur vanaf???
Dan maar een maand langer thuis.
(tijdens die hoefzweer hadden ze wel een kur kunnen bedenken)

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:09

jannie86 schreef:
tsjonge jonge jonge jonge

orginaliteitsprijs winnen ze hier in ieder geval niet mee.

man als je zo'n gouden paard koopt dan kan er toch wel een eigen bedachte orginele kur vanaf???
Dan maar een maand langer thuis.
(tijdens die hoefzweer hadden ze wel een kur kunnen bedenken)

inderdaad ! originaliteit is hier ver te zoeken 8)7

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:12

Ayasha schreef:
Cisss schreef:
Haha, die reacties van Nicole Werner zijn wel het lezen waard, geweldig! :D

zal ik wel weer advocaat van de duivel zijn. Maar ik zou me diep schamen als ik op die leeftijd nog zo kleingeestig ben :+
Maar goed, Werner heeft al eerder bewezen niet de meest volwassene van het team te zijn.

Daarom zijn ze inderdaad zo grappig, ben het dan ook wel met je eens! Ik vind de vergelijking met Sjef niet helemaal op zijn plaats, die vind ik in dat opzicht sportiever. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:13

Sjef is recht voor de raap IMO.... Werner lijkt gewoon een beetje mee te lopen en moeilijk te doen om moeilijk te doen :+

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:15

Werner zegt gewoon wat ze denkt en dat waardeer ik zeer in haar! Beter dan altijd mee te l;)llen met de rest van de wereld. Verder gaat dit topic niet over haar of Sjef dus mss kunnen we verdere discussie weer op het onderwerp houden.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:21

Lovely schreef:
Ayasha schreef:
zal ik wel weer advocaat van de duivel zijn. Maar ik zou me diep schamen als ik op die leeftijd nog zo kleingeestig ben :+
Maar goed, Werner heeft al eerder bewezen niet de meest volwassene van het team te zijn.

Dat is wel een beetje het understatement van de week :). Het is om je dood te schamen en mevrouw Werner zou er goed aan doen om zich te beseffen dat ze hiermee de hele paardenwereld behoorlijk te kijk zet. Lekker als de entourage van de boegbeelden van onze sport zich zo gaat gedragen, we hadden toch al een Sjef?

Inderdaad. Zo ontzettend onprofessioneel, die reacties van Werner. En dat is dan de zakenpartner van een nederlandse topruiter......

[edit: zakenpartner]
Laatst bijgewerkt door FlyAway op 21-06-11 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:23

Sinds wanneer is ze manager??

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:25

horseyfries schreef:

Sorry, bedoel zakenpartner ;-)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:26

haha geniaal _O-

wat een stumper :n

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:27

Wat zegt ze allemaal? Kan niks lezen ben geen vrienden met haar op facebook

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:28

Thomas schreef:
Wat zegt ze allemaal? Kan niks lezen ben geen vrienden met haar op facebook

Hoeft ook niet. als je een facebook account hebt kun je het ook gewoon lezen. Als je op de hiervoor geplaatste facebooklink klikt, krijg je de reacties te zien.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:30

FlyAway schreef:
horseyfries schreef:

En jij vind dat zij dan geen eigen mening meer mag hebben? Beetje vreemd, lijkt me niet dat dat daardoor ineens niet meer mag? Jij mag toch ook je mening zeggen?
Doet zij ook!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:34

Iedereen mag zijn mening hebben, maar als je als professional je zo uitlaat over iemand, dat kan toch niet?
*edit* Zo vind ik dat Rath wel heel netjes blijft als je ziet wat voor storm aan kritiek hij inmiddels al maanden over zich heen krijgt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:34

horseyfries schreef:
En jij vind dat zij dan geen eigen mening meer mag hebben? Beetje vreemd, lijkt me niet dat dat daardoor ineens niet meer mag? Jij mag toch ook je mening zeggen?
Doet zij ook!

Jawel, maar als zakenparner zou het volwassener kunnen. En net zoals Werner dingen mag vinden mogen bokkers dat ook. :D

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:37

horseyfries schreef:
FlyAway schreef:

Doet zij ook!

Oh, zei ik dat? :roll:

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:38

chevax schreef:
Iedereen mag zijn mening hebben, maar als je als professional je zo uitlaat over iemand, dat kan toch niet?
*edit* Zo vind ik dat Rath wel heel netjes blijft als je ziet wat voor storm aan kritiek hij inmiddels al maanden over zich heen krijgt.

Precies, een stuk professioneler dan Edward Gal et al

Annet555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:40

Het eerste stuk uit de kur, lijkt verdomd veel op die van Anky met Bonfire in Sydney. Dus het was al een kopie.

Ik vind het sneu voor Rath, misschien heeft ie helemaal niet doorgehad dat het de kur in spiegelbeeld was, ik had daar zelf niet bij stilgestaan.

Nog veel sneuer vind ik degene die de film heeft gemaakt en heeft gepubliceerd. Dan heb je toch echt teveel tijd en wil je perse iemand in een negatief daglicht zetten.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:40

Als Bokkers vinden dat zij van alles mogen vinden, waarom mag Nicole dan niet gewoon zeggen wat ze denkt? Omdat zij "zakenpartner is van" mag zij opeens geen eigen mening meer hebben buiten haar werk als prof om?
Dus als Nicole "Bokker" is dan zou dat ineens wel mogen? Of ook dan niet? Gaan we hier ook voortaan aan iedereen vragen wat ze doen in het dagelijks leven en dan bepalen of hun reacties horen bij hun baan cq leeftijd en of we dat goed vinden of niet? Vind je het zelf ook niet wat ver gaan?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:41

Gieren die reactie's van nicole.. prachtig :P

Annet555

FlyAway schreef:
[

Edward zelf heeft zich tot op de dag van vandaag nog nooit negatief of zuur opgesteld. Die heeft altijd heel professioneel in de media gedragen. Dat zijn zakenpartner echter dubbel en dwars het tegenovergestelde doet is zachtjes gezegd een beetje jammer en een beetje dom.

horseyfries

FlyAway schreef:
chevax schreef:

Waar zie jij een onprofessionele reactie van Edward?

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:42

citaat van topdressage, volledig mee eens.
:o :o

ohhh God!! where'll they stop this game.... dressage is not money and technics, it's love ,feeling and art...where are all those things under their money blanket??? where is the soul??shame on them, are they soo small and without proudness about their work, are the juges so blind? poor dressage, poor toto, and poor us to see this!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 18:42

Horseyfries, het is toch geen kwestie van wel of niet mogen? Natuurlijk mag zij zeggen wat ze vindt, wie zouden Bokkers zijn om dat te verbieden? Ik vind het alleen erg onprofessioneel om je zo uit te laten over iemand en zeker iemand die je nog weet ik hoe vaak op wedstrijden enzo zal tegenkomen.