Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
venga schreef:Dat is dan niet wat ik had verwacht, ik dacht juist dat ze het niveau wilden opkrikken door de moeilijkheidsgraad te verhogen. Dit lijkt me geen verhoging?
Bij mij komt de P&S morgen pas, dus dan kan ik er pas echt over meepraten
Met alleen maar 20x60 zal er inderdaad minder georganiseerd kunnen worden in het het Indoorseizoen.
its_me84 schreef:Ik heb de KNHS wel een mail gestuurd, eigenlijk met de klacht dat drie maanden dezelfde proef wel heel lang is. De paarden kennen de proeven al snel genoeg! Hier in de buurt hebben heel veel mensen een klacht gestuurd. Hoe meer mensen dit doen... Misschien wordt er wel naar geluisterd...
De M2 naar 20 x 60 is natuurlijk wel heel leuk. Maar ik rij zelf Z1 en vind het wel lastig oefenen. Ik heb namelijk geen 20 x 60 rijbaan bij huis. En ik denk met mij velen...
_Lott schreef:KarinvdM schreef:Ze hebben het over minder wissels in het Z2 en dat Z proeven altijd in 20x60 gereden moeten worden.
Hier vallen dan best veel locaties af.
er zijn hier al bijna geen Z wedstrijden n ed winter. dus straks al helemaal niet
venga schreef:Met alleen maar 20x60 zal er inderdaad minder georganiseerd kunnen worden in het het Indoorseizoen.
KarinvdM schreef:Ze hebben het over minder wissels in het Z2 en dat Z proeven altijd in 20x60 gereden moeten worden.
Hier vallen dan best veel locaties af.