Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:04

bulck schreef:
Mijn grootste blooper was enkele jaren geleden op een buitenconcours. Ik mooi aan het showen rond de ring, ik kwam binnen op de Ac-lijn toen er plots achter ons Dranghekken omvoelen (scheiding van de inrijterreinen). Dus ik groet en met het willen vertrekken gaat die knol echt af, en recht op dat tafeltje van de jury. Resultaat, jury springt naar rechts, schrijver naar links en men paard spring een brede oxer (hekjes en tafeltje nam hij in 1 sprong mee) Uiteraard iedereen met een open mond aan het gapen. Uiteindelijk mocht ik nog wel terug starten en heb toen een aardige proef gereden. Dus dressuurpaarden en niet kunnen springen :D

CRos95 schreef:
Een vriendin van mij las haar protocol en zei: 'heh de houding van de ruiter: te plat? nou bedankt (het is een dun meisje, niet extreem ofzo)' dus wij met z'n allen naar de eigenarresse + jury. er staat dat ik te plat ben (met zo'n verontwaardigde stem) dus de eigenarresse zegt zo: 'Laat eens lezen, oh, je handhouding, niet jij _O-' dus wij (inclusief: Jury, eigenaresse, moeders, en vriendinnen) lagen helemaal plat!
nouja het is grappiger als je erbij bent :7

Haha, super leuk al die bloopers _O-

Ik had al wel weer een tijdje terug mee gedaan aan een springwedstrijd en moest ook mee doen met de ereronde. De pony waarop ik de wedstrijd had gereden was al bezet door een ander meisje die ook met hem de wedstrijd had gedaan. Ik moest dus een andere pony kiezen en besloot een pony van stal te halen die wel eens probeert met mensen er af te trekken in de galop, maar met dressuurwedstrijden doet ze het nooit. Goede keus dacht ik, want ze zou zich hier dan ook vast wel gedragen. Prijs in ontvangst genomen, we galopperen nog geen half rondje en daar lag ik :') Een hele charmante ereronde dus :o

dmuts

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:56

hahah.
leuke ereronde.
Idereen lachen xD

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 18:27

vriendin van mij had een keer wedstrijd bij ons op manege en toen was er aan de andere kant bij het losrijden iemand van het paard afgevallen en sprong dat paard heel tijd in en uit de ring.

amber2588

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 18:46

Vlak nadat er een nieuw proevenboekje in gebruik genomen was met de oude op wedstrijd gaan en daar pas in de ring achter komen... }:0

Ik vroeg me al af waarom ze kwaad op me was (ik was voorlezer), maar ze had de nieuwe proef (ongeveer) in haar hoofd en de oude in mijn handen... duurde even voor we daar achter waren :Y)

mijnponynero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 14:46

das ook lu.llig :j

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:24

Ellen__ schreef:
afgroeten met links :=

Dat heb ik ook nog wel gedaan :=

Per abuis gewoon groeten met links en terwijl ik er mee bezig was denken :? :oo

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:05

van je paard vallen tijdens parcours, met je witte broek en shirtje(warme dag) de waterbak in, en dan begint je paard er doodleuk uit te drinken.. :o

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 18:21

Als je een proef staat voor te lezen wat verkeerds op lezen
Of als je een wedstrijd doet de verkeerde kant op gaan

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 20:52

Ehrentusch_ schreef:
van je paard vallen tijdens parcours, met je witte broek en shirtje(warme dag) de waterbak in, en dan begint je paard er doodleuk uit te drinken.. :o

xD

annoniemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 21:00

Met een nogal vervelend en irritant paard(pony) een hele nette proef sturen en vervolgens op de AC-lijn net voor het afgroeten valt meneer, ik er nog net niet naast en geen teugels meer, paard nam zn eigen weg, naar de E, beetje scheef dus :o

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 22:24

lovemax schreef:
B afwenden
E linkerhand en dan rechts af gaan
Terwijl een jaar daarvoor mijn vriendin het zelfde had gedaan en me goed had gewaarschuwd :(:)

Herkenbaar, dit is me afgelopen week ook nog overkomen terwijl ik de proef eigenlijk van buiten kende :=
Jury kwam nog uit de auto om te zeggen dat ze het zo zonde vond 'want anders had ik voor dit onderdeel een 7 gehad'
Mijn voorlezer riep toen nog dat het pas mijn 2e wedstrijd was, jury komt weer uit de auto om te zeggen dat ze het dan heel zielig voor me vindt en hoopt dat ik de volgende keer wel goed rij _O-

SuMaGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:31

Ik heb geen echte bloopers, hoewel de tot nu toe enige pony waar ik wedstrijden mee reed altijd met zijn hoofd in de lucht liep en niets anders deed dan hinniken. Hij was wel braaf (niet rennen of de andere kant op e.d.), want ik had nooit een 3 of lager. :P

Hafje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:27

ik niet maar iemand anders die ik ken

ze ging springen en toen dacht dr pont dat het hekje waar je inrijd ook een hindernis was en sprong daar over heen

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:31

Perongeluk het verkeerde proefje voor lezen

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:06

Ik had een aantal jaar geleden toen ik nog racede in het shetland racing team, eens een belangrijke race in duitsland met echt heel veel publiek. Ging m'n shettie even bij het voorstellen, precies toen ik dus werd voorsgesteld dat iedereen kijkt, uitgebreid staan plassen := Ik wist echt niet waar ik moest kijken

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 20:48

tijdens achttal had mijn pony een daas op de borst zitten. Het lieve beest werd gek van dazen en probeerde eerst een paar keer met het hoofd de daas weg te krijgen, dit lukte helaas niet.
Uiteindelijk zag het arme beest maar een oplossing: vlak voor we allemaal in middendraf de diagonaal opgingen, stond mijn pony stil, had ik 4 pony's in mijn kont zitten, en werd de daas vakkundig weggekrabt. Pony was ook niet naar voren te krijgen. Toen daasje weg was, gingen we in een mega-uitgestrekte draf weer achter de rest aan, en aan het einde van de korte zijde reden we weer netjes allemaal op ponylengte afstand.

Rest van het team was iets minder blij met me...

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 20:53

arm beestje :(:)

Telt met je witte wedstrijdbroek door de waterbak (lees blubberbak) heen crossen ook :+
Ik heb maar tegen me moeder gezegd datik een dalmatierbroek had gewonnen :j

kryptonite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 11:19

vriend van ons ging
naar een veulenkeuring
komen ze op de keuring aan
: is het veulen uit de trailler
gesprongen op de snelweg
hele veulen kreupel
arm dier :(

xxx

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 12:31

ik heb niet echt erge wedstrijd bloopers meegemaakt, alleen een keer toen moest ik aanspringen in de galop en toen sprong me paard buiten het bordje, gelukkig stonden er geen hekjes want ik kon daarna weer gewoon de ring in

Sadi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 16:23

Ik ben een keer mijn stoten vergeten! Gelukkig kon ik ze van een kennis lenen die al klaar was met rijden. Fjoehh..
Stalgenootje was een keer een kur op muziek aan het rijden en dat paard van haar sprong ook over de hekjes.

En wat er nu komt is geen blooper maar wel een oponthoud. Ik was net begonnen met mijn proef en toen viel er naast mij in de ring een vrouw van het paard. Het paard vloog door mijn ring en de vrouw bleef liggen. Uiteindelijk kwam er zelfs een ambulance aan te pas en is ze meegenomen naar het ziekenhuis nadat ze gestabilliseerd was. Ik moest wel heeeeel lang wachten voor ik weer met mijn proef verder kon. Gelukkig is het allemaal verder goed afgelopen. Deze wedstrijd vergeet ik ook nooit meer. Want ik zou me in de trailer even omkleden en mijn paard stond vast aan de trailer. Mijn ouders riepen ineens heel hard dan mijn paard los was en naar de weg toe liep.. Ik zat nog half in mijn rijbroek en zag dat iemand hem gelukkig al gevangen had.. Zat in de lucht waarschijnlijk! Pff dat was me wel wat hoor.

Sadi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 16:29

En ik bedenk me er nog een.

Mijn moeder was met mij mee op wedstrijd en hield mijn paard vast zodat ik me kon klaarmaken. Alleen liep mijn paard steeds weg en trok ze aan het touw en schoot ze los!!! Ze trok dus aan de paniekhaak.. Geelukkig liep ze niet ver en hard weg en had ik haar zo weer te pakken.

Laatst was ik op een wedstrijd en toen kwam er een combinatie aan rijden (auto-trailer) ze stonden geparkeerd op t gras en die vrouw wilde gaan betalen en toen ze terug kwam had haar paard een gat in de trailer geschopt! Het was te gevaarlijk om het paard over het gat de laadklep uit te laden dus is ze rechtsomkeert naar huis gegaan!

margriet94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:28

Chantaliiejj schreef:
Als je een proef staat voor te lezen wat verkeerds op lezen
Of als je een wedstrijd doet de verkeerde kant op gaan

Hahahah heb ik ook zo vaak gehad dat ik iets verkeerds voorlas :P
Dan moet je ineens een L proef lezen terwijl ik al 4 B had gedaan...
bij de L proef begin ik doodleuk een B proefje voor te lezen... :+

Ook een keer las ik wel het goeie proefje voor meende de ruiter dat ie niet goed was,,,
begint tegen mij te praten dus ik afgeleid... wist niet meer waar ik was ook fijn... :+

Bij die zelfde wedstrijd alleen proef 2 ook L1 las ik ook voor bij het stukje overgang van galop naar draf...
dan rij je op A aan, knalt ze leuk over een bordje heen en dat was ook al 3 keer eerder gebeurd maar toen kon
ik mijn lachen inhouden ma deze keer dus niet, ik helemaal dubbel in de proef en de ruiter ook :+
Gelukkig reden ze naast ons dezelfde proef en waren een seconde voor ons op of zo!!!
Alles goedgekomen en alsnog 190 :D

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:24

ik had hievoor een springpony, een jonge die toen 4jaar was.
reed ik mijn eerste concoursen.
Telkens als ik aan moest springen in de rechtergalop, nam ze al galloperend een aanloopje, zo over de hekjes heen.xD
later nam dit gelukkig af.;p

ben ook weleens mij jasje vergeten... :(

vorige week kalkoenen vergeten in te draaien, want het was keihard, maar ook glad.
ging super slecht
maar gelukkgig 185 en 195, en 3e prijs :)

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:36

ik was heel zenuwachtig omdat ik springen doodeng vond.
was ik foutloos en keisnelle tijd, vergat ik door de finisch heen te gaan.. :+
iedereeen schreeuwen, ik verstond er niks van.
had ik uiteindelijk 2 strafpunten voor tijdsoverstrijding, daar gaat je prijss...
Laatst bijgewerkt door Scum op 02-07-10 07:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: onnodig italic verwijderd

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:45

Blooper van mijn vader...

Gister had ik wedstrijd.. Had progressief gesprongen reed door de finish.. Nam het paard terug in draf.. Schreeuwt opeens mijn vader.. Je moet er nog één!!! Ik zo nee hoor ik ben al door de finish.. Parcourbouwers hem hard uitlachen van wel opletten hé!! hahahaha...