bulck schreef:Mijn grootste blooper was enkele jaren geleden op een buitenconcours. Ik mooi aan het showen rond de ring, ik kwam binnen op de Ac-lijn toen er plots achter ons Dranghekken omvoelen (scheiding van de inrijterreinen). Dus ik groet en met het willen vertrekken gaat die knol echt af, en recht op dat tafeltje van de jury. Resultaat, jury springt naar rechts, schrijver naar links en men paard spring een brede oxer (hekjes en tafeltje nam hij in 1 sprong mee) Uiteraard iedereen met een open mond aan het gapen. Uiteindelijk mocht ik nog wel terug starten en heb toen een aardige proef gereden. Dus dressuurpaarden en niet kunnen springen
CRos95 schreef:Een vriendin van mij las haar protocol en zei: 'heh de houding van de ruiter: te plat? nou bedankt (het is een dun meisje, niet extreem ofzo)' dus wij met z'n allen naar de eigenarresse + jury. er staat dat ik te plat ben (met zo'n verontwaardigde stem) dus de eigenarresse zegt zo: 'Laat eens lezen, oh, je handhouding, niet jij' dus wij (inclusief: Jury, eigenaresse, moeders, en vriendinnen) lagen helemaal plat!
nouja het is grappiger als je erbij bent
Haha, super leuk al die bloopers
Ik had al wel weer een tijdje terug mee gedaan aan een springwedstrijd en moest ook mee doen met de ereronde. De pony waarop ik de wedstrijd had gereden was al bezet door een ander meisje die ook met hem de wedstrijd had gedaan. Ik moest dus een andere pony kiezen en besloot een pony van stal te halen die wel eens probeert met mensen er af te trekken in de galop, maar met dressuurwedstrijden doet ze het nooit. Goede keus dacht ik, want ze zou zich hier dan ook vast wel gedragen. Prijs in ontvangst genomen, we galopperen nog geen half rondje en daar lag ik
Een hele charmante ereronde dus