Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jippie schreef:Jammer dat die grensen zo opgehoogd worden. Voor veel mensen wordt paardrijden nu wel een heel kostbare aangelegenheid. Wil de KNHS het imago weer optrekken naar elitair of zo?
Jammer allemaal. Ik zou veel liever zien dat ze wat strenger zouden worden in het beoordelen van een proef.
LaUtJûHh schreef:Heej,
gaat het nou pas in per april 2003 of geld het nu al? Dus als ik zeg maar nu voor 5 april 5wp mag ik nog naar de volgende klasse of zit ik nu een beetje blonde vragen te stellen??
orionneke"]
Zo ik ook met mijn paardje als ik in een bepaalde klasse reed reed ik wp en prijzen bij het leven, hoppa zit je zo aan je 15 punten en MOET je over....en als je daar nog niet aan toe bent omdat je je paard van groen aanrijdt???
[/quote]
Het gaat soms al gauw te snel, na vijf wedstrijden en twee starts per keer kan je al 10 winstpunten rijker zijn. Tegenwoordig moet men zo snel als mogelijk het liefs zo hoog mogelijk starten. Of het paard er nu aan toe is of niet![]()
[quote="orionneke"]
Dus aan de ene kant vind ik het wel een goede regeling.
[/quote]
Denk het wel.
[quote="orionneke schreef:Dit heeft niks met slechte jurering te maken in mijn ogen.......wel dan?
Lovely"]
[quote="imker schreef:Ik heb ook het vermoeden dat het een 1 april-grap is, maar dan wel een hele flauwe...