asjemenou schreef:Ik heb ook al wel eens een driejarige al in mei meegenomen op wedstrijd, dat was zo`n koele kikker. Die liep alles op zijn sloffen.
Maar deze werd wel maar twee keer per week gereden. 1 keer thuis een kwartiertje en 1 keer op wedstrijd een kwartiertje tot een half uur. Als ik geen wedstrijd had, dan dus ook maar twee keer per week een kwartiertje tot 20 minuten. Deze heeft daar echt niks van geleden.
hoe bedoel je al in mei wezen starten met een driejarige ? je mag pas in oktober starten met een driejarige toch ? of bedoel je gewoon op concour meegenomen om te wennen. Dat kan nooit kwaad natuurlijk.
ach weetje, ik denk altijd. iedereen kent zijn eigen paard het beste .

ze zullen wel weten hoe hun paard is, en zodra je start hoopt iedereen natuurlijk een winstpunt te halen, stiekem is iedereen wel ergens fanatiek haha
. als ik dat helemaal voor elkaar heb. dan ga ik starten. hij is een coole kikker, ik helaas niet.
nadat ik vorige week vrolijk had vermeld dat ik pas in januari zou starten met mijn 3 jarige.. toch een kleine verandering. ze liep vandaag zo netjes op vreemd terrein en ik zag een concours staan van onze eigen club ( eigen bodem is makkelijker) dat ik toch de papieren de deur heb uitgedaan voor mijn A'tje.
)