Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicole987 schreef:Ik rij alles uit tot aan de uiterste, ga niet met 10 winstpunten over, daar kom je later altijd mee te zitten als je te snel over gaat . ligt er ook aan je paard natuurlijk, als je een paard heb die al 2,3x de B,Len L2 enz al gereden heeft ja dan kun je snel over gaan . Maar diegene die 3 jarige paarden uitbrengt zoals ik, rijden ze meestal uit ,het is niet kwaad bedoelt, het is gewoon persoonlijke mening
![]()
3 proefjes winst en nu inmiddels als 7 zonder winst. Flink dipje dus
en in het L net zo woeliej schreef:ik ben in 12 proefjes door de B gegaan. Had toen 11 winstpunten. Paar keer geen punten gehaald paar keer 2 per proef en meestal 1 punt per proef. Dus niet echt snel en ook niet echt langzaam.
De L verloopt wel anders..3 proefjes winst en nu inmiddels als 7 zonder winst. Flink dipje dus
het is niet kwaad bedoelt, en hoop ook niet dat ze me aan gaan vallen. Maar dat is gewoon een feit die klopt..
Er word veel gevraagd voor een paard ,ze moeten wel allemaal kunnen verwerken... Nicole987 schreef:woeliej schreef:ik ben in 12 proefjes door de B gegaan. Had toen 11 winstpunten. Paar keer geen punten gehaald paar keer 2 per proef en meestal 1 punt per proef. Dus niet echt snel en ook niet echt langzaam.
De L verloopt wel anders..3 proefjes winst en nu inmiddels als 7 zonder winst. Flink dipje dus
Dat bedoel ik , dan ga je net te snel over en dan blijf je hangen ..
Zie veel ( jonge ) paarden die snel overgaan naar andere klasse en blijven meestal in L2 hangen en kunnen ze het niet meer bolwerkenhet is niet kwaad bedoelt, en hoop ook niet dat ze me aan gaan vallen. Maar dat is gewoon een feit die klopt..
![]()
Er word veel gevraagd voor een paard ,ze moeten wel allemaal kunnen verwerken...
Karoliefje_ schreef:Nicole987 schreef:Ik rij alles uit tot aan de uiterste, ga niet met 10 winstpunten over, daar kom je later altijd mee te zitten als je te snel over gaat . ligt er ook aan je paard natuurlijk, als je een paard heb die al 2,3x de B,Len L2 enz al gereden heeft ja dan kun je snel over gaan . Maar diegene die 3 jarige paarden uitbrengt zoals ik, rijden ze meestal uit ,het is niet kwaad bedoelt, het is gewoon persoonlijke mening
![]()
Dat heb ik ook hoor, alleen de B snel uitgegaan omdat ik dat echt een saai niveau vond. Maar wil de L1 nu uitrijden tot 30
vind het anders echt zonde van het geld, ben benieuwd waarom jij dat wel doet? 

glenda schreef:en hadden degene die zo snel door de B zijn gevlogen zelf al wedstrijdervaring?
voor mij is het ook nog allemaal nieuw
VivaLaVida schreef:dat snap ik dus echt niet he.. waarom zou je dat doen?
ik ga gewoon door bij 10, en als ik er niet klaar voor ben dan start ik gewoon even niet en anders wel en dan zien we wel wat we dr van bakkenvind het anders echt zonde van het geld, ben benieuwd waarom jij dat wel doet?