Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
juksz schreef:Gaarne niet alle prikkers over één kam scheren...
niemand toch.
Net even minder grappig)Miss_Montana schreef:Hahaha erg leuk! Het is toch juist leuk om een beetje in stijl te gaan dmv een welpie? Leuk dat je het gedaan hebt! Snap niet dat er mensen zijn die er moeilijk over kunnen doen. Aan sommige reacties (zelfs in dit topic) weet ik weer precies waarom ik onder andere gestopt ben met dat dressuur gedoeHet moet muisstil zijn, niemand mag bewegen, allemaal in zwart-wit en je mag zéker niet iets doen waardoor je opvalt. Oh boy, the horror. Stijve gedoe.
Humor! Het is een hobby hè, dressuur..!! Zolang jij en je paard geen hinder ondervinden en het niks af doet aan je proef is het toch super!
ik had de manen van mijn haf ook oranje gespoten! haha bij ons rijden ze ook al met welpies op hun cap
justicelover schreef:Ik vind het idee wel grappig, maar op dressuurwedtsrijd..huumm mijn mening is: aandachttrekkerij ik vind het gewoon onzin. maar gelukkig zijn er nog genoeg mensen die het wel leuk vinden
slimmerik schreef:*wacht op voetballer met cap op als Anky die zondag toevallig moet rijden*
Wat is dat nou dan weer een *piep* uitspraak
.

..

Lowara schreef:per soonlijk vind ik het een beetje belachelijk. het is een concours, geen voetbal wedstrijd.
ik vrees dat ik dus op dat concours een van die mensen was geweest die je hoofdschuddend had aangekeken( sorrie
)