Punten aftrekken voor verkeerd voorlezen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Re: Punten aftrekken voor verkeerd voorlezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:13

Ik ken de proeven over het algemeen uit het hoofd en heb een zelf gemaakt geplastificeerd kaartje in mijn zak, mocht het fout gaan en ik krijg de toeter kan ik ff snel zien wat er fout ging en verder gaan. Nu heb ik de laatste tijd wel een voorlezer mee (omdat zij het leuk vind mee te gaan), vast persoon, proeven zijn dan al samen meerdere malen gereden thuis en kunnen voor mij behoorlijk verkort worden voorgelezen. Anders heeft zij ook een mond vol Haha!

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:22

je moet eigelijk de proef gewoon uit je hoofd kunnen rijden! als je dan verkeerd wordt voorgelezen en rijd daardoor verkeerd is dat beetje je eigen schuld! Tong uitsteken

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:46

Eigenlijk vind ik dat wel super banketstaaf. Maar eigenlijk is het ook wel je eigen schuld. Ik heb het ook heel vaak gehad.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:47

hier nog een foutrijder..
heeft mij ook al wel eens punten gekost...
eigen schuld.. moet ik maar zorgen dat ik de proef ken..

Dat is je eigen verantwoording..

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:10

ik heb het ook een x gehad dat de voorlezer verkeerd las, ik denk dan jammer dan het is klote maar de voorlezer kan er niks aan doen. jij rijd uiteindelijk verkeerd dus er wordt gewoon -2 afgetrokken. eigenlijk moet je gewoon de proeven kennen ik ken het meeste gedeelte ook maar haal de proeven nog wel eens door elkaar Tong uitsteken probeer gewoon de proef een beetje te kennen dat je ongeveer weet wat er na een oefening komt en tjah een foutje kan gebeuren no problem. als je netjes rijd heb je alsnog een dikke winstpunt ondanks die -2.

Nena_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:32

Toch is het zo,
Het wordt altijd gedaan, je moet eigenlijk je proef uit je hoofd kunnen en iemand die voorleest moet een klein geheugensteuntje even voor je zijn dat je zeker niet verkeerd rijd Knipoog
De jury telt hiervoor altijd 2 punten aftrek als je verkeerd rijd Knipoog

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:41

Raja schreef:
dat is,omdat jij als ruiter de proef gewoon uit je hoofd moet kennen, en Niet afhankelijk hoort te zijn van een voorlezer!
jammer dan als er verkeerd gelezen wordt...
Moet je zelf maar beter opletten...

Juist Ja OK dan!

yvette92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:56

Vraag je eens bij je zelf af, wie moet de proef rijden? Ben jij dat of is je voorlezer dat? Je hoort de proef uit je hoofd te kennen. Wees blij dat je voorlezer het voor je wil doen? Zoek te fout bij je zelf Knipoog dat helpt 't beste. Ik lees zelf soms ook voor gelukkig nog geen fouten gemaakt, maar het is soms best moeilijk vooral in de L2 etc komt alles stukje sneller achter elkaar aan.