Gulpje schreef:MarcoBorsato schreef:Een springparcours is echt niet dom over de hindernisjes raggen, daar heb je echt wel een enigszins dressuurmatig getraind paard voor nodig.
Een b/proefje is niets meer dan de basis, als je die niet beheerst hoe wil je dan een parcours rijden?
Je doet je onderschrift eer aan![]()
Ze missen nog net even dat hele kleine beetje om een puntje te halen. Dat betekent dat ze er bijna zijn. Verder blijf ik het een raar fenomeen vinden hier op Bokt; die grote bekken over hoe iemand rijdt die je nog nooit van dichtbij hebt zien rijden. Of maar gewoon aannemen dat mensen denken dat ze over een paar hindernisjes moeten raggen met hun knol. Tuurlijk joh!
sjongejonge
thnx babe, you just made my day
En ik zeg nergens dat ik aanneem dat ze denkt dat ze alleen maar over een paar hindernisjes moet raggen, ik benadruk enkel het belang van het beheersen van de basisdressuur, een reactie die je in mijn optiek kunt verwachten als je zo'n topic als dit opent. Ik wens de TS veel geluk toe in de wedstrijden en ik gun haar dat winstpuntje gerust. Hoeveel wedstrijden zijn er al gereden?
)