runningkawa schreef:Ligt er aan wat de omstandigheden zijn.
De gewone, daar moet een paard maar tegen kunnen.
Zoals een fris paard op het losrij terein, dat hoort erbij...en gaat het dan mis, jammer.
Zo kon Kawa goed over de strepen van de lichtplaten van het dak springen. Ik reed immers altijd buiten.
Ja jammer dan...had ik maar moeten oefenen daarop.
Maar kinderen die niet gecorrigeerd worden...nee dat hoort er niet bij.
Of honden los door de ring.
Ik ga geen tig euro inschrijving betalen om het door lompe andere mensen te laten verpesten.. moeten ze maar opzouten als ze zich niet kunnen gedragen.
ER bestaan gewoon fatsoenregels...al lijk je daar tegenwoordig niets van te mogen zeggen
Nogmaals wil men de stilte doorbreken bij de dressuur moeten ze het helemaal veranderen zoals ik eerder aangaf...niet bij 1 deelnemer een etter kind toelaten...
Honden los door de ring is een omstandigheid waarbij de proef stilgezet moet worden. Bij mensen die ineens uit de bosjes komen zetten eventueel ook. En fatsoen is tegenwoordig gewoon erg ver te zoeken, maar dat is een andere discussie...
Op grote wedstrijden met veel ringen is zoiets door de organisatie gewoon niet te voorkomen. Dat heeft niets te maken met het toelaten bij 1 deelnemer. De helft van de paarden zou bij zoiets misschien wel gewoon doorlopen omdat ze misschien wel (al dan niet etterende) kinderen om zich heen gewend zijn.