. M'n huidige instructrice heeft er nog nooit iets over gezegd - niet dat links niet goed is maar ook niet dat rechts moet. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. M'n huidige instructrice heeft er nog nooit iets over gezegd - niet dat links niet goed is maar ook niet dat rechts moet. Nadya schreef:Sientje schreef:Aan de kant waar de manen niet zitten... om knopen te voorkomen.
Tja, de manen hangen bij die van mij ook rechts, maar het nog geen knopen gehad, hoor.
dan dus maar
Sientje schreef:Nadya schreef:Tja, de manen hangen bij die van mij ook rechts, maar het nog geen knopen gehad, hoor.
Heeft die van jou ook lange én dikke manen? Ik heb 2 IJslanders...

KiWiKo schreef:zal ik jullie vertellen dat ik dat dus echt, echt niet zou weten![]()
![]()
de kant die de teugel hangtdan dus maar
Moli schreef:Rechts, is ook wat handiger in verband met opstijgen
Karin schreef:Toch nog redelijk wat mensen voor wie teugels aan 'de andere kant' (of dat nou links of rechts is) onnatuurlijk aanvoelt.
Voor een linksdragende man is het meestal ook erg onprettig om het zaakje ineens rechts te dragen, bedenk ik net.
Wat een vergelijking! Maar je hebt wel een punt.
Karin schreef:Voor een linksdragende man is het meestal ook erg onprettig om het zaakje ineens rechts te dragen, bedenk ik net.
Heb er totaal geen reden voor... maar het blijkt uit de foto´s 
colinneke schreef:Of ze echt punten eraf mogen trekken omdat ze links hangen weet ik niet, heb geen wedstrijdervaring.

), maar ik vind het 'vervelend' om de teugels rechts te hebben hangen wanneer ik op de linkerhand rijd en andersom
Vandaar dat ik automatisch wil wisselen.