Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

: ( plek op zn bil moest nog schoongemaakt worden hoor
)

marquez1 schreef:Staat niet ergens in het regelement dat ze wondjes evt. mee zouden kunnen neemen in het cijfer voor de verzorging, evenals slecht hoefbeslag? Kan me er iets van herrinneren.........

Meetje22 schreef:Maar het is geen vers bloed wat ie had en daarnaast had ie er ook geen last van.
Had ie dat wel gehad was ik natuurlijk nooit op wedstrijd gegaan.
Ing schreef:Een zadelvormig dekje vind ik wel mooi om de kleuren te tonen, maar mag dat nou eigenlijk wel of niet? (zag de vraag al eerder in het topic, maar antwoord niet)
JsA schreef:als ik jou was zal ik het nog even na vragen bij de KNHS..

Karin schreef:JsA schreef:als ik jou was zal ik het nog even na vragen bij de KNHS..
Hoeft niet, het staat duidelijk in het reglement van de KNHS.
Simba_ schreef:Ik heb hetzelfde 'probleem'
Ik ook een schimmel (hij heeft nog een paar appeltjes op zijn hals en billen) en dan krijg je idd snel dat de vachtkleur wat doffer/viezer lijkt, wat dus niet zo is.
Hier in de buurt wordt nogal door de wat ouderegarde gejureerd, dus ik ben bang dat ik de ring wordt uitgezet als ik
met een zwart dekje aan kom....
MaestroE schreef:waar dan???
Dat wilde ik ff weten. Dus als er geen regel voor is, kan je doen en laten wat je wilt??????
MaestroE schreef:Dus dan ben ik niet geheel kippigDat wilde ik ff weten. Dus als er geen regel voor is, kan je doen en laten wat je wilt??????