Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
runningkawa schreef:Ligt ook weer aan het karakter.
Zo had eens clubgenoot van me een echte goed paard, echt goed.
De ene keer was ze eerste met 20 punten los van nummer 2.
De andere keer was ze laatste met 20 punten los van de laatste.
Als dat paard bedacht, ik doe het niet vandaag...dan deed hij het niet. En dan liet hij dat op niet erg leuke manier merken
Kawa was maar gewoontjes qua gangen maar deed altijd zijn best in de ring, zelfs deed hij dan extra zijn best (behalve als er bakkabouters zaten)
Dan weet ik wel welk paard ik liever start
Net zoals owi scoorde ik geen 9ens
Maar wel ruime voldoendes door alles gewoon netjes te doen.
En dat kan met elk paard.
Maar heel veel mensen laten zelf gewoon punten liggen door slordig te rijden. Of juist hetgene wat hun paard wel kan, niet goed te doen
Karakter (en gezondheid) is imo belangrijker dan de rest. 
owi schreef:en heeft dat dan te maken met Z dressuur of met degene die het paard gereden heeft.......?

) of omdat ik die prijs niet kreeg.
runningkawa schreef:idd polly
ik zie hier vaak winnen wat hoort te winnen en dat kan gerust een haflinger oid zijn.
Maar ik zie ook vaak genoeg een mopperende ruiter over hoe scheel de jury is...maar als ik dan de proef heb gezien denk ik...of je gaat trainen zoals elk ander die wil presteren..of je blijft in het bos crossen..maar denken dat je met alleen boscrossen en dan eens een wedstrijdje mee pikken wel ff de wp's binnen te gaan slepen...dan heeft die persoon een verkeerd beeld van wedstrijden rijden...en dat zie ik dus ook erg vaak...
polly2 schreef:runningkawa schreef:idd polly
ik zie hier vaak winnen wat hoort te winnen en dat kan gerust een haflinger oid zijn.
Maar ik zie ook vaak genoeg een mopperende ruiter over hoe scheel de jury is...maar als ik dan de proef heb gezien denk ik...of je gaat trainen zoals elk ander die wil presteren..of je blijft in het bos crossen..maar denken dat je met alleen boscrossen en dan eens een wedstrijdje mee pikken wel ff de wp's binnen te gaan slepen...dan heeft die persoon een verkeerd beeld van wedstrijden rijden...en dat zie ik dus ook erg vaak...
Ik ook...en dan zeggen dat het komt, doordat de jury een hekel heeft aan Haflingers bijvoorbeeld.