Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XClairetje schreef:als jouw paard verkeerd zit, een vier, als je het snel corrigeert en op de volte in de goede galop zit, dan heb je toch wel een goed cijfer?
maar dat wisten we al Storm76 schreef:XClairetje schreef:als jouw paard verkeerd zit, een vier, als je het snel corrigeert en op de volte in de goede galop zit, dan heb je toch wel een goed cijfer?
wat versta je onder een goed cijfer?
Als iemand bij mij in de ring in de verkeerde galop zit en netjes corrigeert krijgt hij/zij een 5 (in de B!! In de L zit ik al een punt lager). Maar ik zal geen 6 of hoger geven, hoe mooi het ook gecorrigeert is het blijft toch een fout.
Urielle schreef:verkeerd aangesprongen, gelijk weer teruggepakt en gecorrigeerd: 4
verkeerd aangesprongen, laat gecorrigeerd: 3
verkeerd aangesprongen, niet gecorrigeerd of paard changeert: 1
linky schreef:Verkeerd aanspringen, in welke klasse dan ook, en niet snel en correct corrigeren: 1. Simpel, het gevraagde wordt NIET getoond. Er wordt altijd wel WAT getoond, dan zou je dus voor b.v. steigeren ook geen 1 mogen geven?
Wel snel en correct gecorrigeerd; 4.
Als je paard gewoonweg nog niet goed op twee handen aangaloperen kan: thuisblijven en net zo lang oefenen tot het wel gaat.
Emeraldo schreef:Een 1, het is niet getoond.
Zo heb ik ook ooit iets leuks gehad. Ik reed een keertwending, alleen dan de verkeerde kant op. De keertwending ging precies zoals het moest, maar dus de verkeerde kant op. Ik kreeg een 0 (niet getoond) en daarbij nog -2 (programma fout)... Dus tja, als iets niet getoond wordt, kan je er toch ook geen goed punt voor geven?