Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anieke89 schreef:mijn doel voor 2007,
een heel fijn laatste jaar met mijn pony beleven
en het liefst een aantal winstpunten in de Z2
Unika schreef:Mijn wedstrijddoel is om eind december 2007 M1 startgerechtigd te zijn.
We zijn ondertussen al een paar keer M1 gestart en hebben al 2 wp's!
Citaat:Mijn doelen zijn:
- Goed rijden op de regio met misschien NK plaatsje
- Hetzelfde van de zomer
- Na de zomer Z2 starten en voordat mijn pony jaren om zijn 10 winst te hebben
- Minimaal 5 winst rijden dit jaar met Linka, liefst 10 en L2 starten en haar klaar hebben in de training voor de Z
(en hopelijk véél minder blessure's als vorig jaar, hoewel dit jaar al slecht begint )

Lielle schreef:Het doel is alleen maar om wedstrijden te kunnen rijden met mijn eigen paarden ipv met andermans paard.
. Nouja, geen springwedstrijdje, maar vaardigheid iets.. volgens mij is dat ook wel iets van de fnrs, weet niet precies
.
.
.
..
.
telkens als ik hem invlecht(voor vertrek wedstrijdt) gaat hij hinneken en kijkt dan naar het hek of de trailer er al is..zoooo lief

Needje schreef:Mijn doel is om weer aan de start te kunnen verschijnen.
Of dat gaat lukken is nog maar de vraag, maar gezien zijn herstel zou er een kans inzitten.
Al zal dat dan zeker niet voor de zomer zijn!
) en de tweede keer in november. Ben nu L2+11.
Alleen is het doel van blessure-vrij blijven van zowel paard als mijzelf weer niet gehaald, helaas!
in jawel de B gehaald. Sindsdoen gaat het niet helemaal zoals het hoort, paard ik erg lastig en we hebben nogal eens een miscommunicatie. Mijn doelen voor volgend jaar zijn starten in het springen en de L1+1 te halen zodat ik Orun-cursus kan doen maar mijn allegrootste doel is om na het rijden weer met een heerlijk gevoel van mijn paardaf te stappen (gebeurd nu ook al wel maar lang niet altijd)
het ging erg hard maar het paard was er helemaal aan toe! ben ook gelijk doorgegaan! maar van het zomer had ik beter eerst even verder kunnen trainen voordat ik mee ging doen! achja voor mijn gevoel deed ze erg haar best! (wij vonden ook wel dat het vrij laag was gejureerd.. maarja het zijn de kampioenschappen)
(was ook geen probleem als het niet zo was, maargoed)
Dabo schreef:Alles gelukt! 5 winstpunten in de BIk heb deze maand voor het eerst gestart met mijn dravertje. Na 20jaar geen wedstrijden gereden te hebben heb ik er weer zin in! Ik heb geen Z-ambities, maar een paar winstpuntjes moeten mogelijk zijn!
Verder hoop ik dat we weer heerlijke buitenritten kunnen gaan maken, en geen ongelukken, grapjes en andere ellende ons pad zal kruisen
Op naar 2008!