En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

1978

Re: En hebben jullie je wedstrijd doelen gehaald voor 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:15

Ja, de planning was om na 4 jaar weer te gaan starten! En dat heb ik in November gedaan!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 16:15

Anieke89 schreef:
mijn doel voor 2007,
een heel fijn laatste jaar met mijn pony beleven
en het liefst een aantal winstpunten in de Z2

Een heel fijn jaar met mijn pony heb ik zeker gehad! De winstpunten in de Z2 zijn niet gelukt. Heb mijn pony begin april van dit jaar verkocht zat toen op Z1+6

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 22:55

Unika schreef:
Mijn wedstrijddoel is om eind december 2007 M1 startgerechtigd te zijn.

Doel gehaald Haha! We zijn ondertussen al een paar keer M1 gestart en hebben al 2 wp's!

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 10:22

Mijn doel was minstens L+1(springen) te zijn aan het eind van het jaar
en op dit moment ben ik ook L+1 en heb nog 1 wedstrijd te gaan, dus doel gehaald Haha!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 10:29

Dit waren mijn doelen:

Citaat:
Mijn doelen zijn:
- Goed rijden op de regio met misschien NK plaatsje
- Hetzelfde van de zomer
- Na de zomer Z2 starten en voordat mijn pony jaren om zijn 10 winst te hebben
- Minimaal 5 winst rijden dit jaar met Linka, liefst 10 en L2 starten en haar klaar hebben in de training voor de Z
(en hopelijk véél minder blessure's als vorig jaar, hoewel dit jaar al slecht begint )

De 1e is niet gelukt. Pony was niet goed vlak voor de regio, dus heb die van de winter niet meegedaan. Van de zomer ging het niet helemaal goed, waren net weer 2 keer op wedstrijd geweest en hij had enorm veel last van de bodem.

Ben wel Z2 gestart en had al heel snel 4 winst, maar daarna nooit meer gestart.

Ook de minder blessures niet gehaald, hij wordt zelfs afgekeurd en ingeslapen Verdrietig

Met Linka heb ik 4 winst en heb haar 4 keer gestart dit jaar.. Ook zij is afgekeurd en wordt ingeslapen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 10:50

Ah,dat is niet leuk.Sterkte ermee!
Ik heb m'n doel wel gehaald voor 2007,ben nu M1 met winstpt met m'n jonge paard.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 10:55

Wedstrijd doelen 2007, hebben jullie ze al?

Lielle schreef:
Het doel is alleen maar om wedstrijden te kunnen rijden met mijn eigen paarden ipv met andermans paard.

Hm, heb in maart en april wel Pablo en Raimaer gestart en redelijk succesvol, maar daarna kwam de pech weer om de hoek kijken en heb ik de rest van het seizoen alleen Laquinta gereden.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 11:15

Mijn doel was, om eind 2007 een onderling springwedstrijdje te doen op me oude stageplek. En die heb ik 30 december Clown . Nouja, geen springwedstrijdje, maar vaardigheid iets.. volgens mij is dat ook wel iets van de fnrs, weet niet precies Tong uitsteken .

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:51

Bij mij is het gedeeltelijk gelukt. Ik had namelijk 2 doelen:
- In 2007 begin outdoor seizoen L2 te starten. Dat is gelukt.
- Mijn tweede doel was om eind 2007 M1 startgerechtigd te zijn. Dat is niet gelukt. We zijn nu L2 met 6 punten.

orion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:56

Mijn doel was om 1puntje in de B-dressuur te halen.
We hadden hier thuis namelijk afgesproken dat starten eigenlijk pas in 2008 zou gebeuren..
Vandaar het lage doel Knipoog.

Maar inmiddels hebben Paard&ik al twee wedstrijden gereden en 4 winstpunten behaald!! En 1x eerste en 1x tweede geworden.
Doel bereikt dus Lachen.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:07

Mijn doel was de laatste 3mnd te starten met mn 4 jarige,,

Dat doel is gelukt Knipoog ..

Was puur om hem te laten wennen/leren kijken of mn paard het wel aan kon/leuk vind etc... Pling .

Echter ging het allemaal zo ontzettend goed/braaf dat we nu 4 wedstrijden hebben gereden en 9 winstpunten hebben behaald Go jij! Go jij!

En het allerbelangrijkste : Mn paardje vind het echt helemaal geweldig Pling telkens als ik hem invlecht(voor vertrek wedstrijdt) gaat hij hinneken en kijkt dan naar het hek of de trailer er al is..zoooo lief Lovers

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:10

Ik had niet echt een doel. Maar wilde in ieder geval L startgerechtigd zijn en dat is gelukt.

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:14

Ik wil proberen om aankomend zomer L2 te gaan starten.

Ik heb een jaar over de B gedaan, ben dit seizoen L1 gestart en heb nu 4 winstpunten en 5 wedstrijden gehad dus als ik zo door ga moet het denk ik wel lukken

Dit was mijn doel.

Ik heb het wel gehaald maar het is zeer zeer moeizaam gegaan, dat ik me nog wel hebt afgevraagd heb ik er wel goed aan gedaan Haha!
Nu gaat het goed en mag door naar de M1 wat voor april op de plenning staat Clown

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:15

Ik had me doel niet staan eerlijk gezegt daar.
Maar mijn doel was: Me eerste wedstrijdje starte. Pacourtje springen en zeker 5 wpen

En ja ik heb ze allemaal volbracht

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:26

Needje schreef:
Mijn doel is om weer aan de start te kunnen verschijnen.
Of dat gaat lukken is nog maar de vraag, maar gezien zijn herstel zou er een kans inzitten.
Al zal dat dan zeker niet voor de zomer zijn!

Mijn doel is gehaald. Ik ben 2x gestart. Eerste keer in september (waarna ie in de trailer ging liggen en weer geblesseerd was Clown) en de tweede keer in november. Ben nu L2+11.
Hoop volgend jaar wat puntjes in het M1 te kunnen gaan halen.

Midnight16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:07

Ik heb mijn doel voor 2007 gehaald. Namelijk M1 startgerechtigd worden. Ik ben in maart een keer indoor L1 gestart. Verder in het buitenseizoen ook niet zo gek veel wedstrijden gereden. Dus ik ben heel tevreden hiermee! Knipoog Alleen is het doel van blessure-vrij blijven van zowel paard als mijzelf weer niet gehaald, helaas! Vork

Sandy1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 21:14

Ik had niet eens echt een doel gehad..Ben pas in de zomer voor het eerst gestart en heb sinds toen al 1 winstpunt Tong uitsteken in jawel de B gehaald. Sindsdoen gaat het niet helemaal zoals het hoort, paard ik erg lastig en we hebben nogal eens een miscommunicatie. Mijn doelen voor volgend jaar zijn starten in het springen en de L1+1 te halen zodat ik Orun-cursus kan doen maar mijn allegrootste doel is om na het rijden weer met een heerlijk gevoel van mijn paardaf te stappen (gebeurd nu ook al wel maar lang niet altijd)

mait

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:23

mijn doel voor 2007 was een winstpunt in de M1,...
van het zomer met de drentse kampioenschappen meegedaan in de M1.... had ik voor mijn zelfvertrouwen beter niet kunnen doen... de week van te voren nog bezig geweest met SB en contragalop etc. het was er wel maar niet bevestigt! (ik had 160/164)
dus toen aan de slag!
eerstvolgende keer 178, daarna 181 daarna 177/180 en vorige week 188! dus heb er al 3 en we gaan de goede kant op! Haha!
we zijn letterlijk en figuurlijk de B, L1 en L2 uitgeschopt... Tong uitsteken het ging erg hard maar het paard was er helemaal aan toe! ben ook gelijk doorgegaan! maar van het zomer had ik beter eerst even verder kunnen trainen voordat ik mee ging doen! achja voor mijn gevoel deed ze erg haar best! (wij vonden ook wel dat het vrij laag was gejureerd.. maarja het zijn de kampioenschappen)
begin 2007 nog meegedaan aan de indoor kampioenschappen in de L2,... hier werden we 4e! helaas gingen alleen de eerste 3 door naar de nationale! Knipoog
voor volgend jaar alvast?
ik hoop de M2 te mogen starten en als het kAn een wp te halen! Clown
had al nooit verwacht ooit M1 te starten, en nu heb ik al wp'en in de M1 en straks zijn we nog M2 startgerechtigt!
van grasmaaier naar dressuurhaf,.... tis wat Ach gut

leo03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:35

Mijn doel is gelukt!
Ik wou dit jaar nog L1 zijn + winstpunten in de dressuur, heb er nu 2 en volgende week nog een wedstrijd dus het kunnen er nog meer worden.
En in iedergeval een winstpunt in B springen. Is ook gelukt heb er nu 2.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:38

mijn doel is om de B uit te rijden, misschien gaat het nog lukken. misschien ook niet, we zijn toch al een heel end gekomen, start haar pas 4 maanden Bloos

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:42

Ja dat hebben we zeker.
Ik heb dit jaar op een ruin gereden van een vriendin (zij was zwanger) en mocht hem van feb tot sept starten.
We moesten meteen in de M1 starten, dat was best moeilijk want het paardje was al een tijd niet meer echt aan het werk gezet!
Ben in sept 2006 begonnen met rijden en in feb waren we er klaar voor Knipoog
We zijn de M1 uitgevlogen, mijn doel was om M1+1 te worden.
Maar ik ben uiteindelijk M2+3 geworden Haha!
Daar zijn we best trots op.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:42

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:42

Ja, ik heb het ook gehaald Tong uitsteken (was ook geen probleem als het niet zo was, maargoed)
Wilde L1+1 worden, inmiddels L1+3, dus dik tevreden Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:20

Dabo schreef:
Ik heb deze maand voor het eerst gestart met mijn dravertje. Na 20jaar geen wedstrijden gereden te hebben heb ik er weer zin in! Ik heb geen Z-ambities, maar een paar winstpuntjes moeten mogelijk zijn!
Verder hoop ik dat we weer heerlijke buitenritten kunnen gaan maken, en geen ongelukken, grapjes en andere ellende ons pad zal kruisen
Alles gelukt! 5 winstpunten in de B Haha!
Heerlijke buitenritten gemaakt, geen ongelukken, grapjes of andere ellende.. Haha! Op naar 2008!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 00:06

Eén van mijn doelen heb ik gehaald, namelijk bij de Young Riders starten.
De andere niet, maar dat was een bewuste keuze. Hij is twee keer van stal gewisseld in een half jaar tijd en ik heb een aantal maanden niet gereden. Dat doel was ZZ-zwaar startgerechtigd te zijn, maar dat kan dus niet, omdat ik niet meer dan 4 winstpunten wilde in het ZZ-licht, omdat ik anders geen Z2 meer zou mogen starten.