Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yank schreef:Het ligt eraan wat je verstaat onder wedstrijd. Maar goed, er vanuitgaande dat het om aannemelijke wedstrijden gaat vind ik 3 jaar te vroeg. Waar blijft de tijd dan om het dier uberhaupt op te leiden en de beginselen van het rijden onder de knie te laten krijgen? Met 3 jaar zou ik pas voor het eerst op mijn paard gaan zitten.
RianneH schreef:Maar misschien richt ik dit al teveel op mezelf, weet dat ik voor een onderlinge al strondzenuwachtig ben. Terwijl zonder enige zenuwen haar meenam op 10 daagse vakantie.

Storm76 schreef:Maar in principe is er niks mis met een 3jarige in de B.
KarinvdM schreef:Storm76 schreef:Maar in principe is er niks mis met een 3jarige in de B.
Per wanneer?
Ik heb ook eens een pony van 3 in de B gehad in het vroege voorjaar in het indoorseizoen.
Nu mag dat gelukkig niet meer, maar die pony moet al erg vroeg onder het zadel zijn geweest.
_Marinke_ schreef:Waarom?
Kan toch ook dat het een laatkomertje is en pas in september/oktober 3 is geworden? Dat ze hem in februarie/maart gingen uitbrengen.
rowo schreef:Een 4 jarige kan geen Z springen, omdat dat niet mag. Voor de Z moeten ze minstens 6 zijn, voor zowel dressuur als springen.
Si_monee schreef:rowo schreef:Een 4 jarige kan geen Z springen, omdat dat niet mag. Voor de Z moeten ze minstens 6 zijn, voor zowel dressuur als springen.
Hmm Raar dan Inderdaad vast een handelaar die even denkt een pony snel te verkopen

en de grote baas kijken, snapte er niks van dat ik hem meenam