Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Ja hehe, dat weet ik, in Dld.
Misschien wil ze hier wel een tijdje door blijven rijden in het Z2.
Als ik een keer 65% scoor ga ik ook niet direct over naar een hogere klasse.
getup schreef:dat lijkt me ook de enige reden, om misschien wat grotere concoursen bovenaan mee te kunnen rijden.

. Maar ik ben inderdaad nog steeds heeel benieuwd,hoe het nu in elkaar zit.
)
En van die YR, volgens mij klopt dat ook haike schreef:Ondertussen heb ik reactie gehad van de KNHS, het mag idd niet maar is voor hen erg moeilijk om iedereen te controleren. Ze vragen me nu om de gegevens van amazone zodat ze het na kunnen gaan, iemand een idee wat ze dan kunnen doen daarna?
asjemenou schreef:Volgens mij heeft diegene helemaal niet meer de leeftijd om Young Riders te mogen starten hoor!
Maar ze is al wel ZZ-Z gestart, dus nu zal ze wel niet meer in de Z2 starten.
En als je bij de Young Riders toch twee keer 65% scoort, mag je meteen in de lichte tour starten?
Waar ik het over heb is namelijk 19...dus mag gewoon YR starten.
Zou je me dan misschien de naam willen Pben? want ik snap het niet meer..... sharonalover schreef:fabbie schreef:volgens mij mag dat allemaal niet, mijn zusje kwam van de pony's af waarmee ze m2 had gereden was er toen 2 jaar uit en ging toen een paard rijden wat z1 had gelopen, maar dat paard was er al 3 jaar uit en het was al 6 jaar geleden dat dat paard z had gelopen, mijn zusje moest van het knhs gelijk m2 starten met veel moeite hebben we het voor elkaar kunnen krijgen om in de m1 te starten, maar dat paard was zo verpest door de ruiter ervoor dat dat nog niet eens meer mogelijk was. Dus als zij dat al niet mag, lijkt mij dit ook niet mogen
Zij mocht dan sowieso een klasse terug, als je van de pony's naar de paarden gaat.
Dus ze mocht sowieso al M1 starten.