Acceptabele starttijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SHALALA

Re: Acceptabele starttijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 11:00

Ik heb bij de pony's op een doordeweekse dag(woensdag) ook al eens moeten starten om 5 over 12 's nachts, en daarna moesten er nog 10. En dan heb je het al over de pony's, kinderen die naar school moeten. Lachen

Nu begin ik er niet meer aan. Dan maar een andere wedstrijd ofzo, maar ik ga niet 's nachts nog met mijn paard op wedstrijd, ik vind het ook tegenover het paard niet eerlijk.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 17:02

xx_Irisje schreef:
Gefelicteerd met je punten!

Dankje Haha!

Veerle1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:13

Ik heb nog nooit ergens zo laat hoeven starten, ken ook eigenlijk geen wedstrijden in de buurt waar zo laat gestart wordt.. Half 12!! Meestal duren ze bij ons maar tot 8 uur hooguit..
Ik denk trouwens niet dat ik dan gestart was, kan ik echt niet maken tegenover degene die mij moet rijden naar de wedstrijden toe, die is dan ook op zijn vroegst pas weer om 1 uur thuis..

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 19:08

Tsja... tot een uur of 10 vind ik het ook prima, maar het moet echt niet later worden!

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:03

Ik wist niet dat dit bestond maar ik zou het niet doen.. niet voor mezelf maar voor mn paard, die heeft ook een ritme en 'svonds en snachts is zijn rusttijd... Verbaasd me dat niemand het daar over heeft..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:36

Dat vind ik zelf een beetje overdreven. Wrangler ligt ook graag tot een uur of 8 languit in zijn box, maar als het 's ochtends vroeg opladen is voor wedstrijd, zal hij toch vroeg uit het stro moeten komen hoor!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:42

QuickSilver schreef:
Ik wist niet dat dit bestond maar ik zou het niet doen.. niet voor mezelf maar voor mn paard, die heeft ook een ritme en 'svonds en snachts is zijn rusttijd... Verbaasd me dat niemand het daar over heeft..

Mijn paard moet 's avonds om 22-23 uur nog regelmatig aan het werk of 's ochtends voor mijn werk aan om 6.00 uur. Dus onregelmatige tijden is hij dus wel gewend.
Maar na 0.00 uur hoef ik niet meer te rijden hoor op een wedstrijd (punten afwachten, eventuele prijsuitreiking en dan nog naar huis rijden Slapen )
Gelukkig heb ik dat ook nog niet meegemaakt.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 14:46

Bij mij is 21.00 toch wel het maximum (mn vader ziet me aankomen Clown ).
Vaak heb ik toch nog zo'n 0.30 tot 0.45 minuten reistijd en voor 23.00 wil ik toch wel graag mn kont op de bank planten. Tong uitsteken

moow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 17:29

bij ons is het ook wel eens laat (bijv 10 uur)
maar half 12 nog nooit meegemaakt!
zoiezo vind ik dat de B (vooral bij de ponys) wat vroeger moet omdat daar vaak toch wat kleinere kinderen in zitten,
maar daar houden ze allemaal geen rekening meer mee tegenwoordig Vork

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 19:29

QuickSilver schreef:

Hangt ten eerste van je ritme af (voor mij is het normaal om om 10 uur op mijn paard te stappen dus 12 uur maakt dan niet zoveel uit. Daarbij zou dat betekenen dat ik in het weekend niet s morgens kan rijden omdat ik door de week altijd s avonds rij en ik hem dan dus uit zijn ritme haal...

lie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 21:25

hallo he, ik heb wel eens gehad dat ik om 5 uur op moest staan om om 7 uur/half 8 (sochtends) te moeten rijden maar dit vind ik echt raar, je gaat toch niet midden in de nacht paardrijden dan zit je half te slapen met je duffe kop Slapen Tong uitsteken