Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben dan ook tevreden.

gekke_koei schreef:toen ik willem kocht(oud-manegepaard, toen 16) wilde ik graag L1+1 worden.
kon me niet interesseren hoe lang ik er over deed.
ik ben in een jaar tijd met 18 proefjes B+10 geworden, toen ben ik L1 gaan starten en dat ging dramatisch
nu heb ik afgelopen zondag mijn 8e punt gehaald in het L1 en heb daar 2 jaar over gedaan(. willem is nu 19 en ik hoop met zijn 20e tenminste 1 keer L2 gestart te kunnen hebben, maar als dat niet gaat, dan niet
KarinvdM schreef:Off-topic, je had na regio best over kunnen gaan naar het M1, dan had je op de Hippiade nog gewoon L2 kunnen starten.
Halen we de M1 niet, dan heb ik toch maar mooi met mijn shet L2 tussen de paarden gestart
Urielle schreef:Wat gaan er eigenlijk veel mensen over bij 10 wp zeg! Het uitrijden van je klasse is niet meer populair ofzo?
Ik ga zelf in november L1 starten ivm de selecties, heb dan rond de 20 wp als het goed is, maar ik had gerust nog even doorgereden in de B anders
Mijn pony is al op leeftijd, als ik een jong beestje had gehad zou ik ook langer in een klasse blijven rijden

Urielle schreef:Wat gaan er eigenlijk veel mensen over bij 10 wp zeg! Het uitrijden van je klasse is niet meer populair ofzo?
Ik ga zelf in november L1 starten ivm de selecties, heb dan rond de 20 wp als het goed is, maar ik had gerust nog even doorgereden in de B anders

Draflinger schreef:Bij mij ging het heeeeel erg snel ik ben binnen 9 maanden van het Nix (B dus) naar het M2 gereden. Ben iedere keer met 10 of 11 winst overgegaan. Nu als ik 10 winst heb voor het M2 blijf ik nog even in het M2 om de puntjes op de ii te zetten voor het Z1.
Dit alles heb ik berijkt ja je hoort het goed met een HAFLINGER.
Heb haar zelf ingereden dus ben mega trots.
BIj sommige mensen gaat het niet zo snel maar somiige gaat het mega snel. We hebben tot nu toe ook never een tegenval gehad en vlogen overal fluitend doorheen:)
Roxx schreef:Denk inderdaad dat je de snelheid waarmee je door de B en de L1/L2 gaat niet kunt vergelijken met de snelheid waarmee je door de hogere klasses gaat. Dat je in de B en de L gemakkelijk aan je punten komt wil niet zeggen dat dat in de M en het Z nog zo snel gaat. Heb genoeg mensen gezien die in de B en de L bovenin meereden en en het M/Z toch een hele tijd bleven hangen omdat de scores opeens een stuk lager werden. Er vanuit gaan dat je in de M/Z net zo makkelijk je winstpunten zult halen als in de B/L zal inderdaad vast tot teleurstellingen leiden.
WinBinChes schreef:Nee, maar ik ga dan ook niet elke 2 weken op concours. Ik ben op 2 junie in de b begonnen en na 4 wedstrijden, wat neer komt op een gemiddelde van 1 wedstrijd per maand, heb ik 11 winstpunten en ga dus over. Hij is er dan ook helemaal klaar voor. Ik neem de tijd om thuis te training en om Wino zich te laten ontwikkelen. Dan zie ik het nut niet van een klasse uitrijden.
Het is wat anders als je frequent op wedstrijd bent en je bent er nog niet klaar voor
Het viel me alleen op!

Pattypaard schreef:Ik ga over 2 weken beginnen met wedstrijden rijden. Ik kan in totaal maar 2 jaar rijden bij de pony's. (Dan ben ik zelf 18 ondertussen)
Mijn doel is om in de L2 te komen rijden. Maar met L1+5(of meer) ben ik ook tevreden genoeg.
Ik kan ook maar ongeveer 1 x in de maand starten wat dan 12 x per jaar is. In totaal 24 x met meestal maar 1 proef per wedstrijd. Om in de L2 te komen moet ik dan 20 winstpunten rijden.
Maar als we er als combinatie nog niet aan toe zijn om over te gaan naar de volgende klasse terwijl we wel over zouden kunnen gaan doe ik dat toch niet. Dan wacht ik maar wat langer.
Beter redelijk/goed in iets lagers dan slecht/redelijk in wat hogers.
Ben zowiezow al super tevreden met wat we al bereikt hebben samen waardoor ik ook niet echt meer zoiets heb van dit 'moet' ik eigenlijk toch wel halen.