De laatste 3 maandjes nog starten, wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: De laatste 3 maandjes nog starten, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 16:31

Ik heb een combinatienummer, dus de startkaart zal volgende week wel komen!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 17:56

asjemenou schreef:
Ik heb een combinatienummer, dus de startkaart zal volgende week wel komen!

Ik heb net ingelogd met mn oude persoonsnummer (mn vorige paard)op : mijn knhs..

Daar staat nu inderdaad ook mijn nieuwe combinatienr,,met mn huidige paard..

Krijg ik mn startkaart dan ook volgende week??
Ik hoop in ieder geval wel mijn coupons ZSM te ontvangen,, kan ik ze gaan opsturen Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:25

Ja, als het goed is wel.
Startkaarten worden geloof ik maar 1 keer in de week opgestuurd, ik geloof aan het einde van de week.
Dus hij komt misschien morgen nog wel, maar ik denk eind volgende week.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:54

Ik heb hem 29 augustus besteld en nog niet binnen en zie ook geen combinatiennummer staan waar staat dat bij jullie?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:21

Bij mijn KNHS, daar waar je ook je standen kunt zien en startcoupons kunt bestellen enzo.
Als je op coupons bestellen klikt dan krijg je de actieve combinaties te zien.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:22

Bij mij staat nog niks ..

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 14:58

Ik heb nog een vraagje, kun je je als je nog geen startkaart hebt maar die wel hebt aangevraagd je al wel op geven voor de wedstrijden?? Want dan gaan we binnenkort even rap aan het kijken en ons opgeven! Lachen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 17:19

Ja hoor, gewoon even de vereniging bellen of mailen en dan even het probleem uitleggen.
Meestal is het geen probleem en zetten ze je gewoon op de lijst.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 12:15

ik kreeg net een mailtje van de vereniging dat ze voor het aanvragen van de startkaart de 1e pagina van het paspoort nodig heeft. nu heb ik deze opgestuurd, maar kennelijk is deze dus niet de juiste. ik vroeg me af of jullie mij kunnen vertellen welke deze dan wel moet zijn?

ik heb nu de pagina gestuurd waarop haar naam, geslacht, leeftijd en afstamming etc. staat(dus haar stamboom), en de pagina waarop haar aftekeningen staan.
voor de rest staat er bij mijn weten niks in, probleem is alleen dat ik het paspoort ook al naar het stamboek heb opgestuurd voor het op naam zetten, en dus nog niet terug heb..

echt super jammer dat mn aanvraag dus nog niet onderweg is.. (en dus ook nog even zal duren want ik weet niet wanneer ik mijn paspoort terug krijg, wanneer dat dus de verkeerde pagina is).
misschien dus toch maar pas in januari gaan starten, zou wel vreselijk balen zijn, maar het zit allemaal ff tegen.
(niet alleen de startkaart, maar mn paard heeft ook nog is der hoofd gestoten in de trailer en durft er nu niet meer in... zucht)

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:24

Paard op naam laten zetten duurde bij mij(MA,opsturen en VRIJ,terug ontvangen) 5 werkdagen.. PlingKWPN

Je moet de 1e 4 pagina's copieeren uit het paspoort..

Ik weet wel dat KNHS ontzettend druk is met alle aanvragen Vork

Hier op de club starten er 20 combinatie's(inclusief mij) voor de laatste 3 maanden Haha!

Gisteren heeft de vereniging gebeld naar KNHS,,ze lopen daar ontzettend achter IVM vele aanvragen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 09:13

Mn zusje gaat nog 3 maandjes starten met haar 3 jarige. Gaat morgen op de post dus hoop dat ze het laatste weekend van oktober kan starten.

cadootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 14:01

ik heb op precies 1 september mijn startkaart aangevraagd maar ik heb mij nog niet opgegeven voor een wedstrijd want dan ben ik bang dat ik mijn startkaart nog niet op tijd heb. Vingers aflikken

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 14:26

cadootje schreef:
ik heb op precies 1 september mijn startkaart aangevraagd maar ik heb mij nog niet opgegeven voor een wedstrijd want dan ben ik bang dat ik mijn startkaart nog niet op tijd heb. Vingers aflikken

ik zal toch enkele wedstrijdn alvast opgeven,, Knipoog straks zitten ze vol Knipoog

ik heb mn startkaart ook nog steeds niet,,en voor 7oktober staat mn 1e wedstrijdt,,ik heb met wedstrijdtsecretariaat telefonische contact gehad,,mocht gewoon starten en coupons meenemen daar naartoe.. Haha!

Het is inderdaad zo dat ALS het niet optijd binnen is,,je wel GRATIS blanco coupons krijgt Vork

cadootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:14

oke dus ik kan me gewoon opgeven maar wie moet ik precies bellen want ik heb dus helemaal nog geen ervaring met wedstrijden en hoe dat er allemaal toe gaat, dus wlk wedstrijd secretariaat moet ik bellen en krijg je die blanco coupons gratis? en moet je die dan meenemen op wedstrijd? en aan de jury laten zien? en krijg je die coupons dan thuis gestuurt van het knhs of van de vereniging waar je je opgeeft voor een wedstrijd?
als ik het zo doorlees voel ik me echt wel dom! maarja ik heb nog nooit een wedstrijd gereden zodoende. Bloos Bloos

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:30

zazoeyou schreef:
Het is inderdaad zo dat ALS het niet optijd binnen is,,je wel GRATIS blanco coupons krijgt :Y)

cadootje schreef:
oke dus ik kan me gewoon opgeven maar wie moet ik precies bellen want ik heb dus helemaal nog geen ervaring met wedstrijden en hoe dat er allemaal toe gaat, dus wlk wedstrijd secretariaat moet ik bellen en krijg je die blanco coupons gratis? en moet je die dan meenemen op wedstrijd? en aan de jury laten zien? en krijg je die coupons dan thuis gestuurt van het knhs of van de vereniging waar je je opgeeft voor een wedstrijd?
als ik het zo doorlees voel ik me echt wel dom! maarja ik heb nog nooit een wedstrijd gereden zodoende. Bloos Bloos

Op http://www.startlijsten.nl kun je de wedstrijdt kalenders bekijken..
Zie je een wedstrijdt waar jij wilt starten? druk je die aan,, dan krijg je in het venster alle informatie te zien,,OOK waar je de coupons naartoe moet sturen..

Coupons bestellen kan je via je vereniging doen,,maar ook via http://www.knhs.nl MIJN KNHS..
Coupons kun je ophalen bij de vereniging,,OF je laat ze thuissturen.. Knipoog

Mochten de coupons NIET optijd aanwezig zijn,, dan bel je met knhs en krijg je gratis blancocoupons,,
Deze coupons en/of blancocoupons moet je opsturen naar het wedstrijdsecretariaat(staat op startlijsten aangegeven bij die wedstrijdt die je aangeklikt hebt)..

Ben je echter al wat laat met alles,, BEL het wedstrijdsecretariaat dan even op en vraag of ze je op de lijst zetten en zeg dat de coupons meegenomen worden op de wedstrijd dag Knipoog

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 15:19

Mijns tartkaart kan pas na 10 oktober @ de bus,, hopelijk kan ik dan toch wel echt per 1 november starten.. echt balen dus. Maar dat omdat je dus wél de entingen in orde moet hebben.. en 10 oktober is de enting pas.. Verdrietig

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:22

Maar je hoeft de bladzijde van de entingen helemaal niet mee te sturen, daar kijken ze met de startkaartaanvraag helemaal niet naar.
Gewoon nu aanvragen dus!
Als je entingen maar in orde zijn als je op wedstrijd gaat.

stefanietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:27

Paula1990 schreef:
Ik heb hem 29 augustus besteld en nog niet binnen en zie ook geen combinatiennummer staan waar staat dat bij jullie?

zo nog niet binnen,

ik heb mn startkaart op de rabobanktalenten selectiedag aangevraagd, en kreeg hem anderhalve week later binnen.
nou was ik al met 2 andere paarden een combinatie, dus dat scheelt, maar ik had hem zo binnen!

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 20:48

asjemenou schreef:
Maar je hoeft de bladzijde van de entingen helemaal niet mee te sturen, daar kijken ze met de startkaartaanvraag helemaal niet naar.
Gewoon nu aanvragen dus!

Ja dat zei ik dus eerst ook, want dat was hier ook eerder gezegd. Maardiegene die dat aanvraagt van de club die zei dat ze dat nodig had etc. Anders vragen we het direct maandag aan (dan worden ze ook gemeten dus). Of moet je dan nog weer langer wachten tot dat op het paspoort is geschreven?

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:49

Nee nog niet binnen ..

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 20:51

Heb je erbij gezet per 1oktober?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:58

BellyBel schreef:
asjemenou schreef:
Gewoon nu aanvragen dus!

Ja dat zei ik dus eerst ook, want dat was hier ook eerder gezegd. Maardiegene die dat aanvraagt van de club die zei dat ze dat nodig had etc. Anders vragen we het direct maandag aan (dan worden ze ook gemeten dus). Of moet je dan nog weer langer wachten tot dat op het paspoort is geschreven?

Over het meten weet ik niet.
Maar ik heb dit jaar al twee keer een startkaart aangevragen zonder de bladzijdes van de entingen erbij, en ik heb gewoon een startkaart gekregen.
Gewoon opsturen dus!
En als het toch niet goed is dan hoor je dat vanzelf, kost je echt niks extra.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:59

Dat meten schrijven ze toch direct op het paspoort? Bij mij iig wel. Daarom moet je je paspoort ook meenemen als je pony word gemeten.

Ik krijg als het goed is mijn startkaart per 1 November. Dus ik start de laatste 2 maanden nog.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:49

Ik heb 20 september ook via de vereniging alles laten regelen. Ik hoop dat hij snel binnen komt!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 15:26

Ook ik heb mij aangemeld! Knipoog
en heb gisteren mijn spullen binnen gekregen ! Haha! dus mag me zelf officieel noemen ! Bloos