Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
asjemenou schreef:Ik heb een combinatienummer, dus de startkaart zal volgende week wel komen!

KWPN

cadootje schreef:ik heb op precies 1 september mijn startkaart aangevraagd maar ik heb mij nog niet opgegeven voor een wedstrijd want dan ben ik bang dat ik mijn startkaart nog niet op tijd heb.
straks zitten ze vol
zazoeyou schreef:Het is inderdaad zo dat ALS het niet optijd binnen is,,je wel GRATIS blanco coupons krijgt :Y)
cadootje schreef:oke dus ik kan me gewoon opgeven maar wie moet ik precies bellen want ik heb dus helemaal nog geen ervaring met wedstrijden en hoe dat er allemaal toe gaat, dus wlk wedstrijd secretariaat moet ik bellen en krijg je die blanco coupons gratis? en moet je die dan meenemen op wedstrijd? en aan de jury laten zien? en krijg je die coupons dan thuis gestuurt van het knhs of van de vereniging waar je je opgeeft voor een wedstrijd?
als ik het zo doorlees voel ik me echt wel dom! maarja ik heb nog nooit een wedstrijd gereden zodoende.![]()

Paula1990 schreef:Ik heb hem 29 augustus besteld en nog niet binnen en zie ook geen combinatiennummer staan waar staat dat bij jullie?

asjemenou schreef:Maar je hoeft de bladzijde van de entingen helemaal niet mee te sturen, daar kijken ze met de startkaartaanvraag helemaal niet naar.
Gewoon nu aanvragen dus!
Als je entingen maar in orde zijn als je op wedstrijd gaat.

BellyBel schreef:asjemenou schreef:Maar je hoeft de bladzijde van de entingen helemaal niet mee te sturen, daar kijken ze met de startkaartaanvraag helemaal niet naar.
Gewoon nu aanvragen dus!
Als je entingen maar in orde zijn als je op wedstrijd gaat.
Ja dat zei ik dus eerst ook, want dat was hier ook eerder gezegd. Maardiegene die dat aanvraagt van de club die zei dat ze dat nodig had etc. Anders vragen we het direct maandag aan (dan worden ze ook gemeten dus). Of moet je dan nog weer langer wachten tot dat op het paspoort is geschreven?
dus mag me zelf officieel noemen !