Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shanna16 schreef:_angela_ schreef:Power en paint is geen pony, dat is een soort robot....waarschijnlijk denkt hij dat ie in zijn veulentijd gedroomt heeft en dat gras in het echt niet bestaat...
Flauwekul. Er zit geen mechanisme in de pony. En om de letterlijke betekenis achterwege te laten: ik heb hem ook wel eens overeind zien staan. Geloof niet dat een robot dat doet.

rianne67 schreef:Power word meerdere keren per dag van stal gehaald om te wandelen en te grazen, verder word hij door die meiden flink gepoetst en geknuffelt! Ook loopt hij zo af en toe gewoon aan de longe met een halster of hoofdstelletje zodat hij z'n ei kwijt kan.
Sammie schreef:Zelfs Salinero mag aan de hand gras eten.

.

.
marjolein88 schreef:Ik kan het me best wel goed voorstellen dat Power niet zomaar in de wei loopt. Het is en blijft een hengst waardoor het gewoon erg risicovol is om die op het land te zetten. Hoeveel GGK hengsten lopen er uberhaupt nog in de wei ! Als ze eenmaal gedekt hebben veranderd er iets bij ze.
Dan zul je ze toch moeten bewerken tot een of afgezonderde wei of een paddock.
Ik kan het me best wel goed voorstellen dat Power niet zomaar in de wei loopt. Het is en blijft een hengst waardoor het gewoon erg risicovol is om die op het land te zetten. Hoeveel GGK hengsten lopen er uberhaupt nog in de wei ! Als ze eenmaal gedekt hebben veranderd er iets bij ze.
Dan zul je ze toch moeten bewerken tot een of afgezonderde wei of een paddock.