Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

casperrr schreef:Wat ik me trouwens afvraag, als je de L1 al een rotklasse vind....
Heb wel eens een topic meegemaakt waarin mensen een L2 proef moeilijk vonden omdat je een ienieminiestukje contragalop moest doen.
Ik bedoel een beetje basis paard kan dat stukje met gemak galloperen, en zo niet dan moet je maar een beetje gassen

casperrr schreef:Dat heb ik wel vaker gehoord dat dat een rotklasse is, vond hem zelf niet echt moeilijk ogen, maar als je hem rijd is het misschien een ander verhaal.Heb wel eens een topic meegemaakt waarin mensen een L2 proef moeilijk vonden omdat je een ienieminiestukje contragalop moest doen.
Ik bedoel een beetje basis paard kan dat stukje met gemak galloperen, en zo niet dan moet je maar een beetje gassen
) 
that's all
Ik morgen voor 2e keer M2

winerieke schreef:M1 vind ik ook niet zo moeilijk , ik ben overal vloeiend doorgegaan en ben nu 1 x M2 gestart. Wat super slecht ging en toch een winstpunt had. M1 is niet zo mOeiljk, impuls en beetje schouderbinnewaartsthat's all
Kaitlin schreef:winerieke schreef:M1 vind ik ook niet zo moeilijk , ik ben overal vloeiend doorgegaan en ben nu 1 x M2 gestart. Wat super slecht ging en toch een winstpunt had. M1 is niet zo mOeiljk, impuls en beetje schouderbinnewaartsthat's all
veel succes alvast!
dus was wel tevreden
Nu loopt ie veel beter dus afwachten maar
tis en blijft een jury sport:P
morgen heb ik mijn 1e L1 wedstrijd met een 4-jarige merrie, die haat doorzitten, maar ik heb al 23 winstpunten.. Dus het moet toch een keer
.
Hij is al zo braaf
Wij grappen wel eens dat hij met zadel én op wedstrijd terrein is geboren. laatste keer was onze 3e wedstrijd. Voor het eerst tussen de hekjes. Hij keek er niet eens naar !
Ook steeds het aangalopperen als je aan het lichtrijden bent vind ik wat onlogisch gekozen. Een rotklasse vind ik het niet, wel een goede schakel tussen B en L2 eigenlijk
WinBinChes schreef:Ik zit nu nog een de B en dat vindt ik echt te simpel voor woorden. Paard en ruiter vervelen zich regelmatig. voornamelijk de proef waar je bijna niks anders doet dan voltes draaien... Dus hopelijk zondag mijn laatste puntje en dan hoop ik wat meer uitdaging in de L1 te halen...
Vooral een jong paard die nog niet zoveel balans heeft, heeft hier moeite mee..