Voorlezer!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: Voorlezer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:38

opaal schreef:
Ik ben er wel een voorstander van om de vereniging waar je start voor elke klasse een lezer te laten regelen. Dan ben je gelijk van dit probleem af en een vereniging kan dit verdelen onder zijn leden dus komen we toch allemaal een keer aan de beurt..... Haha!

Tuurlijk jooh, toch vrijwilligers genoeg Gestoord Als elk lid eens wat zou bijdragen op wedstrijd, maar dat kan je bij de meeste verenigingen wel vergeten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:54

Ik ben daarop tegen. Ik zie al bergen klachten voor me van ruiters die klagen dat de voorlezer die de vereniging geleverd heeft niet duidelijk las, of niet hard genoeg. Of dat ie verkeerd las.... Het lijkt me gewoon je eigen verantwoording.

yvonne1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:46

gewoon iemand van stal of een vriend/vriendin ouders etc..

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 11:05

Mijn vader leest mij altijd voor.
Ik lees zelf ook wel eens bekenden voor of wordt door mensen gevraagt als ik daar rond loop.

DreE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:54

Mijn moeder leest mij altijd voor Haha!

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:16

Altijd mijn vader, mn paardje is helemaal vertrouwt met zn stem!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:31

OemmiejO schreef:
Ons paps. Haha!

Hahaha Ja hier ook.
Mijn paps... (T'is mijn held met wedstrijden)

Alleen heeft hij dixlectie en nu met de L2 gaat het allemaal iets sneller en vind hij het heel moeilijk.
Dus de eerste wedstrijd is een vriendinnetje meegeweest en pap oefend ondertussen vrolijk door... Haha!

Joycie_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:14

Gewoon iemand vragen die met je mee gaat naar wedstrijd:P

patbelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:43

Ik heb lang geleden wel een lange tijd veel mensen voorgelezen met de off.wedstrijden.
En bij onderlinge wedstrijden doe ik het ook nog weleens..
Nu ik zelf wedstrijden rijd.. Vraag ik gewoon aan mensen die goed en hard kunnen voorlezen. Vooral buitenseizoen, omdat er dan veel ringen op elkaar zitten, dan ben ik bang dat ik mn eigen voorlezer niet goed hoor..
Ik lees zelf ook aardig luid en duidelijk.. haha

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 10:14

Mijn mammie Clown
En soms ook mijn tante/instructrice.
En heeel af en toe iemand van de vereniging.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:01

Mijn zus heeft me tot nu toe altijd voorgelezen en dat bevalt super, want je hoeft echt NIET bang te zijn dat je haar niet hoort.
Daarnaast heb ik nog een hele lieve schoonzus die ook wel wilt voorlezen en een goede vriendin die dat meegaan, helpen en voorlezen ook erg leuk vindt.

Het belangrijkste vind ik altijd: dat ze hard moeten praten of schreeuwen (doe ik zelf ook altijd).

Nog even wat voorleestips die een jurylid heeft gegeven bij een onderlinge:
- ga met de wind in je rug voorlezen;
- als er veel lawaai is, kan de ruiter/amazone je het beste horen wanneer de geluidsbron van achter de voorlezer komt.

Chupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:49

Groom Clown

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 17:41

Chupa schreef:
Groom Clown

?

Chupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:54

Oliviaatje schreef:
Chupa schreef:
Groom Clown

Mijn groom leest me altijd voor Knipoog

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 10:00

opaal schreef:
Ik ben er wel een voorstander van om de vereniging waar je start voor elke klasse een lezer te laten regelen. Dan ben je gelijk van dit probleem af en een vereniging kan dit verdelen onder zijn leden dus komen we toch allemaal een keer aan de beurt..... Haha!

Uhm ja, ga jij ff lekker 20 B proeven voorlezen? Ben je voor de komende weken je stem kwijt.. Nee dat vind ik niet echt een optie.. Zorg gewoon dat je iemand mee hebt Lachen Heb je die mogelijkheid niet, dan zijn er genoeg mensen op het terrein die je wel voor willen lezen, de gene die voor je is bijvoorbeeld.. Of na je,, zoek gewoon iemand. Als ik 2 proeven voor moet lezen krijg ik al last van mn stem Tong uitsteken ( en niet dat ik een zachte stem heb ofzo.. Verward )
Echt op een wedstrijd lopen genoeg mensen rond die je voor willen lezen. En er lopen ook wel mensen rond die je kent. [ Niet persoonlijk bedoelt! ]

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 10:52

Chupa schreef:
Mijn groom leest me altijd voor Knipoog

aha okee Knipoog

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 10:56

Meestal mn moeder(die zelf niet echt in de sport zit Sigaar ) Maar in de B ging dat nog altijd goed Ja
Ben benieuwd hoe dat nu in de L1 gaat worden, aangezien het daar wat sneller achter elkaar komt Nagelbijten / Gniffelen

_MarjoleinJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 10:57

Als ik op wedstrijd ga gaat mijn moeder of mijn tante met mij mee, zij lezen dan ook mijn proef voor.
Zelf lees ik ook voor als iemand het vraagt.

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 18:57

ik heb mijn moeder Haha! Mijn moeder is zo'n beetje mn groom hihi maar ze vind het leuk hoor!! Haha!

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 19:00

Jolienn schreef:
opaal schreef:

Uhm ja, ga jij ff lekker 20 B proeven voorlezen? Ben je voor de komende weken je stem kwijt.. Nee dat vind ik niet echt een optie.. Zorg gewoon dat je iemand mee hebt Lachen Heb je die mogelijkheid niet, dan zijn er genoeg mensen op het terrein die je wel voor willen lezen, de gene die voor je is bijvoorbeeld.. Of na je,, zoek gewoon iemand. Als ik 2 proeven voor moet lezen krijg ik al last van mn stem Tong uitsteken ( en niet dat ik een zachte stem heb ofzo.. Verward )
Echt op een wedstrijd lopen genoeg mensen rond die je voor willen lezen. En er lopen ook wel mensen rond die je kent. [ Niet persoonlijk bedoelt! ]

haha ja idd!! Ik las op de manege altijd voor met de FNRS proeven.. dan had je dus idd 20 F3 proeven.. nouuu.. Niet leuk meer hoor op een gegeven moment!! Ik vind dat geen goeie optie. Ik vind idd ook dat je zelf moet regelen wie jou voorleest, het is tenslotte jouw wedstrijd!

Ansofie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 09:05

Ik heb geen voorlezer, ik doe het gewoon uit mijn hoofd Knipoog

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 10:40

Mijn moeder en anders een bekende van stal Lachen
Ben hun zeer dankbaar, ze hebben soms heel wat met mij te verduren Nagelbijten / Gniffelen

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 10:41

PKN_ schreef:
Ik heb geen voorlezer, ik doe het gewoon uit mijn hoofd Knipoog

Ik ook! vergt wat oefening, maar is erg handig!

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:01

men vriendin leest standaart voor en als die niet kan heb ik nog een vriendinnetje die fijn leest Tong uitsteken zoveel mensen op stal er wil altijd wel iemand groomen...

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 09:07

meestal leerde ik mijn proefjes uit het hoofd, zoiezo oefende je thuis er al op dus weet je wel hoe de proef ongeveer zou gaan. mijn vader las meestal voor of een stalgenoot/ instructeur.

Ik heb ook heel wat afgelezen voor anderen, vooral door mijn harde stem Haha!