Arlino schreef:Hai Voetel,
Dus je gaat het proberen in de M1! Super. Veel succes alvast.
In jou geval zou ik zeggen, rechtop zitten, handen voor en niet te hoog. Binnenhand niet te sterk vastzetten. Verder netjes door de hoeken rijden, en op de bordjes rijden. Wordt gevraagd in de M. Dus netjes rijden en puntjes op de I. Verder goed van achter naar voren, en met impuls. Willen al wat meer durf zien in de M. Niet meer te braaf. En nog niet druk maken over dat schouderbinnewaarts. Dat komt wel. Als andere er maar netjes uitziet, kunnen ze daar al niet meer omheen, en de rest komt wel.
Yep ik ga het proberen in de M1.
Maar ben jij dan die die ik denk dat ik ben met dat grote bruine paard waar eens een heel klein meisje opzat. Ik ken immers maar een arlino dan zou het wel heel toevallig zijn dat jij net een ander bent.
We zijn al geweldig aan het oefenen en ik moet zeggen de druk op de ketel en het continue tegen mezelf zeggen kom op je gaat M1 starten je moet netjes rijden en je moet mee reaktie vragen meer knallen sprankelen brengt wel een nog beter gaand paard.
Maar goed binnenkort maak ik mijn debuut en we zullen zien wat dat brengt.
Dat van die handen heb ik al opgelost en van achter naar voren in de hand over de rug gaat ook perfect moet ik zeggen het paard loopt heel energetisch hoef er stukken minder aan te doen. Het SB rechtsom gaat best wel oke linksom is nog iets moeizamer. >En het op de punt rijden gaat ook goed.