Ik roep ook altijd keihard sorry, maar andere kennen dat woord niet volgens mij.
Heb 1 keer bijna een flinke botsing gehad. Mijn paard was nogal stout met losrijden, steeds er vandoor, opzij stuiteren en iederen kon duidelijk zien dat mijn controle op dat moment een beetje foetsie was. Ik zat in galop op een hele kleine volte, en probeerde hem hierin een beetje te corrigeren. Komt er een meisje aangedraafd, en die draaft précies voor mijn neus, maar omdat ik galopeerde + op kleine volte zat kon ik niet anders doen dan keihard remmen, omdat m'n paard al zo stout was, ipv remmen sprong ie opzij waar iemand stond. Gelukkig had zij het gezien en sprong zelf al opzij. Ik was zo boos, dus riep tegen dat meisje op het paard "Kijk verdomme toch eens uit je doppen" . Keek ze mij heel boos aan. Tja, sorry hoor, maar hou dan een beetje rekening als je ziet dat ik al een stout paard heb.
Dat is het enige waar ik me aan irriteer, en niet zozeer aan de ruiters, maar ook aan de mensen aan de zijkant.
Paard weer vervelend, zet hem op de rem. Hij staat stil. Komen er mensen aan, stoppen (zien waarschijnlijk mijn verhitte kop en zijn kop = interessant) en staan nog geen 1,5 meter bij mij vandaan. Ik geef been, wil wegdraven. Ipv voorwaarts weg te draven springt ie omhoog en opzij, mensen aan de kant rennen, worden ze boos op mij dat ik uit moet kijken
Verder is wedstrijd rijden wel leuk hoor