Welke vereniging betaal je GEEN paard en sport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MandyNancy

Re: Welke vereniging betaal je GEEN paard en sport

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:53

Geen idee kan dat wel ?
Bij ons ieder geval hebben we hem wel .

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 07:03

Taygalover schreef:
Ik heb geen abbo op de Paard en Sport. Mijn vriendin heeft ook geen paard en sport. We starten beide voor dezelfde vereniging. Ik denk niet dat het de bedoeling is, maarja als ze er niet over zeuren doe ik dat ook niet Schijnheilig

Ze maken wel eens een foutje. Zo dachten ze een keer dat ik het pleegkind was van de secretaris van een vereniging waar ik voor reed. Jaren geel P&S betaald ( wel gekregen overigens, op mijn eigen adres Bloos ). Niemand wist waar het in zat, toen ik naar de paarden overging was het over met de pret.

@zazoeyou: je kon de tarieven ook al checken toen, in de P&S, dus ze kunnen je echt niet bedonderen ( nou ja, ze kunnen het wel proberen natuurlijk, maar je kan het zelf controleren ).

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:06

ik ben lid van via het AVS. zit gevesitigd in Utrecht en ik woon in de kop van noord holland.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:08

in haarlem zit een goedkope weet alleen de naam niet ! Clown

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:46

Hoi,
Als je een startkaart hebt kun je niet lid zijn van een vereniging ZONDER P&S. Het is nl verplicht gesteld vanuit de KNHS. Niets aan te doen dus.

Als je bijv. geen startkaart hebt, maar alleen lid wilt zijn bij een vereniging om bijv. aan evenementen deel te kunnen nemen kun je lid worden zonder abonnement op P&S. Er zijn verenigingen waar je als "niet rijdend lid" lid kunt worden (bij ons ook trouwens).

Het laatste heb je waarschijnlijk niets aan, want ik neem aan dat je lid wilt worden om wedstrijden te rijden.

Succes!

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:23

Nou..
Ik rijd zelf op Manege Lansbergen en als je daar misschien enkele lessen eventueel volgt zou je zo lid kunnen worden
ZOnder die lessen kan je daar ook lid worden volgens mij
Het is aan deBergweg Zuid in Bergschenhoek.
Daarzo over die lange weg die naar Rotterdam gaat en daar de Grindweg gaat heten en dat daar de Molenlaan aan ligt.
Je kunt daar 4 a 5 keer per jaar een onderlinge dressurwedstrijd doen.. en je kunt je ook voor startkaart inschrijven en dan hoef je niet dat paard en sport gedoe!
Manegre Lansbergen is ook bezig met Fproeven aan het creeren. Zlef vnd ik deze persoonlijk niet zo leuk!
De vereniging vsan de KNHS proeven op mijn manege heet P.S.V. Pegasus
Dit heb ik van de site gekopieerd.
In de kantine staat de groene box waaar het hier over gaat:
Alle wedstrijden, ABC-diploma's, strandritten en andere uitjes op manege Lansbergen worden georganiseerd door PaardensportVereniging Pegasus.
Iedereen kan deelnemen aan deze activiteiten, leden krijgen echter korting op het startgeld bij een wedstrijd of korting op de bijdrage bij deelname aan een andere georganiseerde activiteit.
Leden kunnen voor de wedstrijd een wit sjabrak en/of een wedstrijdjasje (t/m mt. 164) lenen.
Verder krijgen leden 4 x per jaar het verenigingsblad 't Stalmaatje en met hun verjaardag een verjaardagskaart.
Het lidmaatschap bedraagt € 20,= per jaar, indien je ook lid wilt zijn van de KNHS betaal je € 33,50 per jaar, dit is voor startkaarthouders verplicht (de contributie wordt ieder jaar opnieuw vastgesteld door de Algemene LedenVergadering).
Aanmeldingsformulieren om lid te worden zijn te vinden aan de zijkant van de "groene box" in de kantine. Ingevulde formulieren kunnen in de groene box gedeponeerd worden
als je meer wilt weten kan je altijd cantacyt met mij opnemen!

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:25

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:36

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 22:15

Je moet een vereniging zoeken in je buurt waar je alleen startkaartlid kunt worden. Er zijn verenigen waar je lid van kunt worden alleen maar om een startkaart aan te vragen. Die geven verder geen lessen of zo, maar organiseren alleen wedstrijden.
Je betaald dan contributie voor de vereniging, tussen de €30,- en €40,-
Verder is het overal gelijk wat je kwijt bent om te starten:
contributie KNHS per jaar €13,50
Startkaart per jaar €39,75
Startcoupons €16,50
Aanvragen startkaart/coupons gaat meestal via de vereniging, zij sturen je dan de rekening en als je betaald hebt krijg je de startkaart/coupons thuisgestuurd.
Paard en sport is niet meer verplicht om te nemen omdat er geen wedstrijdkalender meer in staat en de wedstrijdverslagen een maand oud kunnen zijn.
Dus zoek de goedkoopste vereniging in je buurt.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:45

Ik ben lid van St. De Driesprong uit Huissen... en lidmaatschap is daar maar 30 euro per jaar! Is ook maar een kleine vereniging.. want ik was lidnr. 20 ofzo Clown ..

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:29

bij RSV-axel kan je keuzens maken : rijdend/niet rijdend lid en dat blad/of niet
ik hoop dat je er wat aan heb kijk anders op www.rsv-axel.nl
groetjes nathalie

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:31

Ik heb wel een startkaart en betaal/krijg geen P&S. Ze hebben mij gewoon als 2e gezinslid opgegeven, dan krijg je geen P&S Lachen

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:20

Ik zit bij een manege waar je zelf kunt aangeven of Paard & Sport wilt, ik dus niet en je bent lid of je neemt lessen en die komen er dan gewoon bijop. Ik betaal het lidmaatschap en ik heb 1 x per week les, maar ik hoef dus geen lessen te nemen bij deze manege. Ik zit in Emmen, Barger Oosterveld, trouwens.

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 13:39

ik ben lid bij RV De Nieuwe Heuvel (te lunteren) en dan als niet rijdend lid ik betaal daar per jaar 60,- euro lidmaatschap dan komen de startkaart, coupons enz er nog bij