En je rijdt ze allemaal kapot? Pfffff

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Troef schreef:Lot hier heb je het:::
Een schrale troost is het, dat op deze wedstrijd de achterstand op het brons naar waarschijnlijkheid ook met deelname van Silvano niet mogelijk zou zijn geweest. Silvano zou meer dan 74,50% moeten hebben gescoord voor teambrons voor Nederland. Mogelijk? Jawel. Waarschijnlijk? Niet in Jerez.
Citaat:Het goede Nederlandse nieuws voor die finale zondagavond laat: alle drie de KWPN-hengsten Jonggor's Weyden, Gestion Krack C en Olympic Ferro zijn gekwalificeerd voor deelname. Weyden staat op plaats 17 in het tussenklassement, maar door het reglementair uitvallen van de vierde Amerikaanse en Duitse combinatie schuift hij op naar plaats 15 en sluit hij de rij van de deelnemers.
Esther schreef:Ik ben van mening dat de nederlandse ruiters wel weten wat ze met hun (jonge) paarden doen. Ik meen mij de herinneren dat Bonfire 17 was toen hij goud won op de OS. Bovendien een goede manier om ervaring op te doen voor de jonge paarden. Soms moet je tevreden zijn met minder resultaat maar voor de ervaring gaan, die komt weer ten goede later als het paard er wel helemaal klaar voor is.
Esther"]
Denk dat de paarden hier veel van leren. En wie zegt dat deze paarden geen vakantie krijgen hierna om weer even op adem te kunnen komen. Als ze niet tenminste even wat rustiger aan gaan doen met die paarden dan krab ik me wel even achter de oren of ze er wel goed aan doen.
Enne 17 is niet jong, wil hiermee zeggen dat zelfs toen hij al 17 was hij nog topfit was.
[/quote]
Ja, dat komt misschien wel omdat hij op de leeftijd van Krack & Jazz nog niet zulke wedstrijden heeft moeten lopen.
[quote="Pipo schreef:De mensen die in Jerez rijden zijn de topsporters van Nederland, die weten heus wel hoe ze een paard topfit en gezond moeten houden. Laten wij daar nou maar over ophouden, aangezien wij gewoon zitten te bokken, en zelf niet op dat nivo rijden. Die paarden worden begeleid door veeartsen en fysio's, pff, gaan wij zeker lopen verkondigen dat we het beter weten.
Sjuimpje schreef:Er zit veel jong talent aan te komen,
maar veel keus onder geroutineerde paarden is er naar mijn mening niet.