Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

K zelf lees wel voor iedereen en nog wat voor, geen problemen mee, k brul gewoon die proef voor
of t een B, L of M is.. wkee Z heb k nognooit gedaan en wil k dan eerste n x oefenen! 
Sjolvir schreef:Bij deze wil ik iedereen die mij wel eens voor
heeft gelezen of dat in de toekomst gaat doen
bedanken!!! Bedankt dat jullie wouden/willen
voorlezen namens deze voorlezerloze ruiter...
snuf........
Ldinalover schreef:Ik heb het m'n pa een x laten oefenen, maar die rateld aan 1 stuk achter elkaar door!
.
Dinger schreef:Ik kon altijd op mijn moeder rekenen met voorlezen, maar nu heb ik mijn paardje verhuisd naar een stad waar ik nog niet zo lang woon. In april heb ik weer mijn eerste wedstrijd (mam is op vakantie), mijn stalgenootjes gaan ook, maar we hebben nu met z'n 3-en één voorlezer.. Dikke kans dus dat hij ons niet allemaal kan voorlezen. Ik kan me hier nu al behoorlijk druk om maken. Maar ik ga er wel vanuit dat er vast wel iemand is die mij kan voorlezen.Ik ben het er wel mee eens dat je een stuk relaxter op wedstrijd gaat als je dit vooraf geregeld hebt.. Mijn mams is zo lief dat ze nu ook wel de avond van te voren wil komen logeren om mij te kunnen voorlezen..
aangezien zij de auto en trailer rijdt
Maar als dat niet het geval zou zijn en er zou eens iemand anders rijden die niet kan voorlezen, dan zou ik de proef denk ik uit mijn hoofd gaan rijden. Ik zou niet vertrouwen op een voorlezer die je zo van de kant plukt, niet alleen omdat die het fout kan doen, maar ook leest iedereen anders en dan moet je toch heel goed luisteren wil je het goed doen. Nu je pas na 3 maanden van proef wisselt, kan je je proef nog makkelijker uit je hoofd rijden. Als ik een proef een paar keer heb gereden ken ik hem wel uit mijn hoofd...
Ik heb een keer één voorgelezen die ik via via kende, omdat haar voorlezer niet kwam opdagen. Ze kende de proef (Z1) totaal niet uit haar hoofd en ik herhaalde alles 2, soms zelfs 3x. Terwijl ik bij diegene waar ik normaal voorlees alles 1x zeg, aangezien zij de proef uit hun hoofd kennen. Was er achteraf wel irritatie. De jury riep haar na de proef bij zicht dat ze 2 oefeningen niet gereden had en dat werd mij verwijt dat ik het niet voorgelezen had als concurrentie beding
Yeah right! Sindsdien wijs ik iedereen af die me ervoor vraagt.
Díe durft..Alani schreef:Hoef je geen zorgen over te maken. Mocht het zo uitkomen dan pluk ik zo iemand van het terrein en dan kun jij gewoon voor gelezen worden. Jij kunt er dus op rekenen dat je een voorlezer hebt!!