Ik start in een blauw jasje, blauwe cap, champagne broek en handschoenen, zwarte rijlaarzen(vind blauwe niet zo mooi). UIteindelijk wil ik ook een bruin hoofdstel en zadel, maar dat wordt eerst flink sparen!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Farouche schreef:dit mag geloof ik alleen als het van de vereniging is.
riannhuh schreef:Farouche schreef:dit mag geloof ik alleen als het van de vereniging is.
ja daar heb ik ook van gehoord :S
zouk me trouwens niets van aantrekken

LiSSy schreef:ik start ook in het blauw, maar dan met champagne.

)
Lappie_Lap schreef:jah, je ziet idd heel veel kleuren jasjes tegenwoordigMaar die andere kleuren die crossmonster noemt mag je toch, nog steeds niet, met dressuur dragen? Dat is toch nog steeds alleen zwart of blauw?

Renske_ schreef:LiSSy schreef:ik start ook in het blauw, maar dan met champagne.
wat gaaaaaf!! vind dat zoooo mooi! dat wilde ik zodra ik met Q in het Z ging starten, had al een supermooi blauw hoedje gezien, mn witte rijbroek was toch versleten dus wilde een champagne
wat denk je... mocht het van de club niet
ouders zaten in t bestuur dus ja ik heb me maar aan de clubregels gehouden(standaard zwart met wit, alleen t clubdekje vertikte ik te gebruiken en had een superchique wedstrijddekje ipv zo'n sinmpele met dom logo erop die na een keer wassen vervormde waardoor mn zadel onder mn dekje uitkwam)
en wat zag ik na een paar wedstrijden...een clubgenootje in het Z in het donkerblauw met champagne...
ik onplófte bijna

.. ook Blauwe cap en heb er een gewone witte rijbroek met zwarte laarzen onder. en met dressuur een wit dekje en met springen de blauwe van de oude Scapa collectie
:)
jollyjoker schreef:Ik heb ook een blauw jasje, blauwe cap en blauwe laarzen in combi met wit. Op mijn vos heb ik dan een bruin zadel/hoofdstel. Op mijn bruintje zwart. Ik vind blauw wit wel erg mooi