Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kan me er even niet zo veel van voorstellen omdat bij mij toen natuurlijk veel op het gehoor ging .. gewoon een instructrice die mondeling een en ander duidelijk maakt. L0veJ0la schreef:me les kan ook leren gebarentaal ik heb haar leren geven Toppie!!.. zij wilt het zelf.. vond goed.. ik kan ook liplezen.. nou iK denk dat ik beginnen in B starten.. ik ga gewoon verder tot naar M1..

joyce_klein schreef:je bent doof dus doe alles op de gebaren taal? dat vindt ik echt super knap mijn complimenten daar voor, maar hoe kan jij als iemand jou het in gebaren taal uitleggen dan kijken naar de bordjes en naar andere dingen waar je op moet letten want soms moet je het voelen en kan zei jou niet uitleggen ik vindt het echt super knap.
L0veJ0la schreef:Ik heb soms gehoord dat iemand een paardje koopt die hoogste klasse in ZZ zwaar.. dan jezelf wil op Zz Zwaar nemen.. Kan iemand die zomaar nemen.. ?

amondi schreef:Hoelang het duurt voordat je m1 bent?
Geen pijl op te trekken. Stel je rijdt altijd winst: binnen 1 proef per wedstrijd, buiten 2 proeven.
Je moet dan 30 keer starten, je hebt een trailer, je hebt een startkaart( die heb je toch wel al aangevraagd?) en je gaat 2 keer per maand op wedstrijd: 10 maanden dus ongeveer.
Bij welke rijvereniging ben je aangesloten? En wat zegt je instructrice van je kansen op winstpunten?
ik rij nu Z1 tita schreef:Kijk ik ben dus voor 60% slechthorend en de proeven moet je uit je hoofd leren...
Ik vermoed dat ze het zwaar gaat krijgen zo duurde bij mij heel lang voordat er een keertwending goed kan.
Als mijn instructriche zei "Nu been want hij zwaait uit" en ik zie "he of wat" dan was het al te laat.......