Citaat:Tja, eigenlijk heb ik mijn doel al dit jaar gehaald. Ik wilde graag M1 met wp worden en dat heb ik dus nu al gehaald. Maar dit smaakt natuurlijk naar meer, vooral omdat Jumper het super doet momenteel. Aan het eind van het jaar M2 starten zou dus wel leuk zijn. Af en toe een leuk prijsje winnen ook. En misschien iets minder pech bij de selecties zou ook leuk zijn. ( dit jaar door een gigantische hagel en onweersbui met 1 puntje te weinig net de kampioenschappen gemist.... )
Maar het allerbelangrijkste voor mij is toch nog altijd mijn Jumperke gezond en vrolijk houden, ook in 2006
Het jaar begon heel goed, maar het eindigde helaas minder goed. Vanaf de lente hadden we alleen maar blessureleed. Het leek zelfs of ik Jumper helemaal nooit meer zou kunnen rijden. Het probleem lijkt uiteindelijk alleen te liggen bij een niet passend zadel, maar het gaat zeker nog een maand of 8 duren voor ie weer op niveau is weet ik uit ervaring, als dat al lukt, want meneer word tenslotte al 16 in mei en is dus niet meer de jongste... Het enige doel wat gehaald is, is trouwens dat hij nog steeds vrolijk is
. Ik heb nu mijn startkaart opgezegd en ga rustig aan een comeback werken zolang Jumper aangeeft dat hij dat kan. Zo ja, dan start ik hem misschien van de zomer of herfst weer, en zo niet, dan gaan we recreatief rijden.