Wedstrijddoelen 2006, gehaald?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

Re: Wedstrijddoelen 2006, gehaald?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 15:29

Citaat:
Tja, eigenlijk heb ik mijn doel al dit jaar gehaald. Ik wilde graag M1 met wp worden en dat heb ik dus nu al gehaald. Maar dit smaakt natuurlijk naar meer, vooral omdat Jumper het super doet momenteel. Aan het eind van het jaar M2 starten zou dus wel leuk zijn. Af en toe een leuk prijsje winnen ook. En misschien iets minder pech bij de selecties zou ook leuk zijn. ( dit jaar door een gigantische hagel en onweersbui met 1 puntje te weinig net de kampioenschappen gemist.... )
Maar het allerbelangrijkste voor mij is toch nog altijd mijn Jumperke gezond en vrolijk houden, ook in 2006

Het jaar begon heel goed, maar het eindigde helaas minder goed. Vanaf de lente hadden we alleen maar blessureleed. Het leek zelfs of ik Jumper helemaal nooit meer zou kunnen rijden. Het probleem lijkt uiteindelijk alleen te liggen bij een niet passend zadel, maar het gaat zeker nog een maand of 8 duren voor ie weer op niveau is weet ik uit ervaring, als dat al lukt, want meneer word tenslotte al 16 in mei en is dus niet meer de jongste... Het enige doel wat gehaald is, is trouwens dat hij nog steeds vrolijk is Haha! . Ik heb nu mijn startkaart opgezegd en ga rustig aan een comeback werken zolang Jumper aangeeft dat hij dat kan. Zo ja, dan start ik hem misschien van de zomer of herfst weer, en zo niet, dan gaan we recreatief rijden.

WonderLovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:54

ja het was beginnen met wedstrijden rijden en dat hebben we gedaan en zelfs en keer 1e geworden

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:59

Ilsemarie schreef:
Ik heb 8 januari mijn Z1 debuut en heb dan nog 6 wedstrijden. Ik heb hiervoor geen doel omdat dat wel eens onhaalbaar zou kunnen zijn. Wel zou ik het echt ongelofelijk fantastisch vinden om nog een winstpunt te halen. We gaan gewoon sámen er het allerbeste van maken en optimaal genieten. Het zou natuurlijk leuk zijn om nog écht Z1 te worden maar lukt dat niet; dan is dat ook niet erg!

Dit was dat ik schreef... die 6 wedstrijden zijn helaas niet allemaal gelukt vanwege gladheid maar genoten hebben we wel. En bóven álle verwachtingen uit zelfs een winstpunt gehaald. Wat onhaalbaar leek te zijn, is haalbaar gebleken. 26 maart 2006 is Norwdind dus op 26-jarige leeftijd met Z1+1 met pensioen gegaan. En ik ben natuurlijk trots als een pauw Lovers

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:47

Mijn doel was om M1 uit te rijden & M2 te kunnen starten dit jaar en dat is gelukt !
Het doel voor volgend jaar is om eind van 2007 Z1 te rijden.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:30

ik heb het beestje pas sinds spetember en wou 5 wp inde dressuur hebben en 5 wp in het springen voor het eind van het jaar.
dit hebben we ruimen gehaalt Knipoog
dressuur hebben we dr 12 inmiddels en het springen 8.
moet er maar eens over nadenken at mn doelen word voor 2007/.

Jadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 13:57

Mijn doel was de B door te komen.. en het is gelukt hoorr Haha! ik mag zelfs al 3 maanden L1 starten maar ik doe nog even rustig aan.. in februari ga ik L1 starten..

Haha! Haha! Haha!

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:21

Nee, ik heb mijn doel niet helemaal gehaald, maar had het doel ook wel een beetje aan de hoge kant liggen...

Ik was net M1 en wilde nu mijn punten bij elkaar hebben voor het Z1. en zoals mijn onderschrift al verraad, had ik dat niet gehaald.

Maar ik ben zelf ook een paar maanden ziek geweest, dus heb er wel een tijd uitgelegen, anders had ik het vast en zeker wel gehaald, maar ik stel me altijd een doel, om gemotiveerd te blijven... verder maakt het niet zo uit of ik een doel wel of niet haal.

Ga nu gewoon proberen aan t einde van het binnen seizoen zover te zijn, dat ik buiten Z kan startten, en verder zien we wel.