Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

irene85 schreef:nee idd! B naar L is wel te doen! En als het je tegen valt dan ga je toch een paar keer HC starten?
welsje14 schreef:k heb nu dus mijn 10 wp en k ga heel misschien volgende week zaterdag een oefenwedstrijdje doen in de L en anders misschien echt:P khoop dat t goed gaat iemand misschien nog tips... waar je op moet letten ofzo?
welsje14 schreef:welsje14 schreef:k heb nu dus mijn 10 wp en k ga heel misschien volgende week zaterdag een oefenwedstrijdje doen in de L en anders misschien echt:P khoop dat t goed gaat iemand misschien nog tips... waar je op moet letten ofzo?
ik ga zaterdag als k er nog bij geschreven kon worden officieel L starten en als dat niet kon zouden ze kijken of k er bij de B nog bij kon
kbe nu al vet zenuw8ig iemand nog tips waar je op moet letten en wat je thuis kunt oefenen
haha mizz_moii schreef:het ligt er ook aan wat voor paard jij heb:
heb je een paard die veel vermogen heb, het goed kan, en talent heeft, dan zal het makkelijker zijn dan dat je een paard heb die het B leuk vind en het L te moeilijk..
Wat er ook al gezegt is: het verschilt per parcourbouwer, sommige zetten echt lijnen neer die voor het B al te moeilijk zijn en sommige zetten lijnen neer die gewoon goed passend zijn.
xxx