KarinvdM schreef:Dus... Ik moet de startkaart die ik pas per april hoef te hebben maar vast aanvragen??
Ik zou het maar doen....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KarinvdM schreef:Dus... Ik moet de startkaart die ik pas per april hoef te hebben maar vast aanvragen??
mietjuh schreef:maar als je nu startkaart aanvraagt moet je tog nog gewoon voor dit jaar betalen?? of wel pas gewoon het bedrag voor heel 2007 anders kun je in januari alweer opnieuw een hoop geld neertellen...
ik wil zelf namelijk een startkaart aanvragen voor mijn 3-jarige...
oversized schreef:jooooo karin, staat al eerder vermeld hoor... hihi goedemorggguuuhhhhhh hihihi
oversized schreef:Nou Hananya wij hopen met u hihi (zal vast wel gaan lukken we hebben hoop.....toch???)
KarinvdM schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
oversized schreef:Geef dan wel even aan dat je de startkaart pas vanaf 01 januari in wilt laten gaan anders zit je straks toch met extra kosten.. je weet maar nooit...![]()
Deze berichten overlapten elkaar qua tijd..... als je aanvraagt in december zullen ze het wel begrijpen bij de KNHS.... hopen we dan
Sansje schreef:oversized schreef:Geef dan wel even aan dat je de startkaart pas vanaf 01 januari in wilt laten gaan anders zit je straks toch met extra kosten.. je weet maar nooit...![]()
Deze berichten overlapten elkaar qua tijd..... als je aanvraagt in december zullen ze het wel begrijpen bij de KNHS.... hopen we dan
had ik er dus met KOEIENLETTERS 2007 op gezet... wat krijg ik vandaag binnen... 2006!!! Stel oenen daar. Moet de hele handel nu retour sturen en dan krijg ik binnenkort wel de goede...
Grrrr...

Shanna16 schreef:Als ik af en toe mijn vader hoor als ie weer eens bezig is om de pc 'schoon te maken'
oversized schreef:KarinvdM schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
Chocolaatje schreef:Maar oversized, het kan ook zijn dat een medewerktster dat van die stempel heeft 'besloten'. Die mensen zijn volgens mij echt niet zo intelligent --> Een vriendin wilde telefonisch coupons bestellen (iedereen weet dat dat schriftelijk moet, behalve mijn vriendin), wordt ze bij de KNHS víjf keer doorverbonden tot ze iemand aan de lijn krijgt die weet dat dat alleen schriftelijk kan. Vier mensen daar achter de telefoon weten dus niet eens dat coupons schriftelijk aangevraagd moeten worden.. Dát vind ik echt erg.
AntheaV schreef:Ze hebben een nieuw computersysteem bij de KNHS en daar zijn wat problemen mee.
Wij hebben startcoupons 4 weken geleden besteld en die waren nog niet binnen, dus er even achteraangebeld en toen zeiden ze dit dus.
Normaal zijn ze er binnen een week al.