oosterhoff schreef:ambertjuhh schreef:ik zit nu nog bij de pony's en omdat ik dit jaar nog 18 word moet ik in januarie over naar de paarden, daarom wil ik eigelijk toch de 12 punten overgaan om een begin te hebben in het M1, ze zeggen dat het toch wat lastiger is om bij de paarden te starten!
wat een rare beredenering. Je wil nog even voor jezelf gaan scoren in de M1 om dan vervolgens tussen de paarden te gaan stranden?
nee, zo bedoel ik het niet ik wil een begin maken in het M1 dat is mijn doelstelling ik weet dat hij het kan dus waarom niet proberen, maar er is een risco dat ik bij de paarden gewoon niet verder kom! daarom wil ik nu niet langer wachten anders ( zoals jij het zegt) strand ik al in het L2
.. niet dat het zo is, maar met een pony tussen de paarden is gewoon lastig, en word toch hoge eisen gesteld waarvan ik weet dat ik die misschien wel niet kan halen

en als ik zou stranden in het M1 , ( bij de paarden ) dan zijn we niet goed genoeg dan liever op M niveau dan dat ik het nu al op moet geven , dat zou zonde zijn toch ?