steffiej schreef:dan krijg je het probleem dat alleen Nederland E-pony's heeft! In andere landen zijn dit gewoon paarden.
Dat is geen probleem maar een feit
steffiej schreef:Ik weet hoe het voelt hoor om als 12 jarige tussen de paarden te rijden!
Ik vond er NIKS aan.. Ik heb er aardig wat keer over na gedacht om te stoppen toen ik bij de paarden zat... ik heb een jaar geen wedstrijden meer gereden, de pony's is gewoon veel gezelliger! Helemaal als je een beetje op wat hoger niveau rijd.. dan word er een groepje gevormd en enorm veel lol gemaakt! de ruiterfeesten bij de pony's zijn meestal veel leuker als bij de paarden!
Ik laat mijn dochter niet bij de paarden starten vanwege ruiterfeesten
Daarbij start ze zowel bij de paarden als bij de pony's waarbij je gezelligheid ook zelf kan creeeren:j
steffiej schreef:Mijn pony was officieel inderdaad geen D pony maar hij is wel ingemeten als een D pony.. 2 zelfs.. mijn hengstje was 1.53 en mijn andere pony was 1.55 m. Daarna bij had ik ook een C pony van 1.42 en daar werd ook nooit niks over gezegd
En dat is in Nederland ook het grote probleem, als derde kun je niet reclameren als je een paard van 1.60 m tussen de B ziet starten, alleen de eigenaar/ruiter kan protest indienen als die meent dat zijn pony/paard in een verkeerde categorie is ingedeelt...