Aangezien het daar al 2 blz's over gaat
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

BrittKitt schreef:Blijkbaar niet aangezien ze de startkaart al heeft aangevraagd?
judithh schreef:Dit heeft helemaal niets met een jury te maken..wij jury's weten niet op welk niveau iemand gereden heeft dus met een jury zul je geen probleem krijgen...Wel is het zo dat als jij dit paard gaat starten de mensen bij de KNHS in het systeem zien dat je geen L2 bent en dan gaan daar de bellen rinkelen en krijg je dus een brief thuis met daarin alle uitleg en eventuele sancties die je opgelegd krijgt!
en ga er maar vanuit dat je niet door de mazen van het net glipt...zelf mensen die teveel of te weinig winstpunten hebben, of 10,- schuld hebben worden er allemaal tussen uit gevist..

het spookte gewoon de hele tijd door mijn hoofd...
casperrr schreef:én de vorige eigenaar wordt opgebeld, over het een en ander. Aangezien hun hem als ruin verkocht hebben, maar we nu wel mooi een hengst hebben...

Liezel1 schreef:en, wat is de uitslag?

)
)
)casperrr schreef:Ze wilde wel enkele eisen opstellen om hem te laten castreren. Dat ik een deel van de castratie mee zou betalen (kan ik wel snappen)
Maar ze heeft nog 3 kinderen thuis, 1tje zit net in groep 1, en een tweeling van 2 jaar. Dus kan ze heel moeilijk op Casper rijden met die kinderen thuis.
Dus wilde ze het liefst dat ik hem nog 4 jaar uit zou brengen. Op dat moment had ik zo iets van dat is geen probleem vind het best.

!
) dus dan staat ze ook nog wel even buiten, en ik hoef vandaag amper naar school dus we hebben wel even de tijd.