Wedstrijden Alcmaria Hippix bij manege Beukers vanaf 2007

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

mnm

Re: Wedstrijden Alcmaria Hippix bij manege Beukers vanaf 200

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 16:16

De vergadering is om 20.30. Locatie: kantine van Poelenburgh

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 17:18

super! Ik ga even kijken of ik kan Vrijdag....

mnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 14:27

Excuses, de wedstrijd in januari zal op 20 en 21 januari gehouden worden! (en niet op 13/14 januari zoals eerder vermeld) De wedstrijddata komen ook allemaal in de paard en sport te staan, en binnenkort ook op startlijsten.nl. Er wordt gewerkt aan een website, maar dit gaat nog eventjes duren.

Als er mensen zijn die nog lid willen worden van onze nieuwe vereniging dan is dat mogelijk! Pm of Pb me even voor meer informatie!

mellenoska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 08:49

voor ons maakt het niets uit, ik denk dat beukers vooral in de zomer zelfs sneller te bereiken is.
Voor de mensen op poelenburg blijven er gewoon wedstrijden, alleen komt er een andere organisatie, dus niet meer alcmaria.
dat is ook de reden dat alcmaria naar een andere lokatie is uitgeweken. dat is tenminste wat ik afgelopen weekend tijdens de wedstrijd heb vernomen.
de eerste wedstrijd bij poelenburg is op 20 januari (zie startlijsten) de eerste bij beukers is op 7 januari.
tot dan allemaal!

Gelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:51

Gelukkig komt alles dus weer goed en kunnen we gewoon blijven rijden bij Poelenburgh. Toch blijft het raar dat Alcmaria de beslissing heeft genomen zonder overleg met de leden. Je zou namelijk verwachten dat er bij Beukers een nieuwe vereniging opgestart zou worden, ipv bij ons.... Zeker als je bedenkt dat Alcmaria in 30 jaar een behoorlijke financiele reserve heeft opgebouwd, die nu dus allemaal mee gaat naar Beukers. Dat is wel ons geld hoor...

Gelissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:52

Overigens hoop ik wel dat jullie allemaal bij ons komen starten, we hebben leuke jury's voor zaterdag avond en zondag en we gaan er een gezellige dag van maken! Opgeven kan nu! Zie voor meer details startlijsten.nl

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:33

Ik vind het zeker voor het springen een enorme vooruitgang dat het nu bij Ronald is. Dressuuren doen we bijna niet en al zeker niet bij hippix Lips are sealed

black_light

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:48

GvdT schreef:
Ik vind het zeker voor het springen een enorme vooruitgang dat het nu bij Ronald is. Dressuuren doen we bijna niet en al zeker niet bij hippix Lips are sealed

Ja dat is zo. Alleen had ik eerder gedacht dat de Duinridders/Schildknapen meer wedstrijden ging organiseren bij Beukers.
Meestal start ik zelf ook al niet bij Hippix. Bloos

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 07:28

op de site van de duinridders staat de agenda van aankomend jaar en daar staat ook al meer op dan vorig jaar, maar de duinridders organiseren CHschoorl al en al weet je hoeveel werk daaraan zit, snap je ook dat ze niet ook nog iedere maand een wedstrijd houden...