hessel schreef:UK_eef schreef:Ik ben erg blij met de leuke positieve reacties! Ik ben momenteel op zoek naar een leuke e-pony. Ik hoop binnenkort mijn nieuwe aanwinst aan jullie te kunnen showen!
zou wel leuk zijn ja![]()
Ik doe mijn best!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hessel schreef:UK_eef schreef:Ik ben erg blij met de leuke positieve reacties! Ik ben momenteel op zoek naar een leuke e-pony. Ik hoop binnenkort mijn nieuwe aanwinst aan jullie te kunnen showen!
zou wel leuk zijn ja![]()
_Marleen schreef:Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst gestart met mijn ponytje (1.45) tussen de paarden! Ze oogt wel wat groter en ben zelf ook niet zo groot dus komt mooi uit. Ik heb ook wel paarden gereden maar deze pony is erg leuk om te rijdenen als het klikt: Waarom niet? Gewoon doen dus!
oh en voor diegene die het willen weten. was 5e met 190 pnt. Bij de andere jury had ik 173 terwijl ze heel braaf liep. Hier stond ook belachelijk commentaar op. vooral met de gangen allemaal 5en. Dit omdat het geen Paardengangen zijn. Stond zo op het papiertje. die vind pony's blijkbaar niet zo leuk haha. veel succes met 1 zoeken!
quincy123 schreef:oowh wat leuk.. ik heb zelf een pony van 1.47 en wil gaan starten, maar zelf ben ik 17 dus over een jaartje zou ik bij de paarden moeten starten.. Nu heb ik gehoord dat je pony dan hoger moet zijn dan 1.48.7 voordat je bij de paarden mag starten.. is dat waar?
hubba schreef:het kan wel maar het is egt niet handig want dan krijg je egt minder winstpunten dan de paarden hoor. Je kan dan beter ene paard nemen en daar wedstrijden mee gaan rijden. Met een e pony tussen de paarden is het bijna niet te doen in de wedstrijden
hubba schreef:het kan wel maar het is egt niet handig want dan krijg je egt minder winstpunten dan de paarden hoor. Je kan dan beter ene paard nemen en daar wedstrijden mee gaan rijden. Met een e pony tussen de paarden is het bijna niet te doen in de wedstrijden