wie wordt er gesponsord?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

joriien_foxy

Re: wie wordt er gesponsord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:36

Een kleding winkel is mijn sponsor, ik heb er al meerdere dekjes van gekregen en aan aantal uitstap dekens! Lachen

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:41

Ik heb een sponsor. Ze hebben mij benaderd. Ze vonden mijn trailer uitermate geschikt voor hun logo !! Tong uitsteken Haha! (ik werk overigens ook vaak voor hun)

In ruil daarvoor krijg in iig een deken voorlopig. Verder zijn we nog in onderhandeling. Maar ik start zo ie zo pas volgend jaar weer met wedstrijden dus het is nu nog niet zo aan de orde ....

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:20

Ik rijd met een dekje met 'Stal Denci' er op en heb dekens met 'Stal Denci' er op. Dat staat ook op mijn auto en komt nog op mijn trailer te staan.

Ik heb geen sponser, maar omdat ik met mijn eigen stal toch iets verder wil heb ik op veel spullen mijn stalnaam staan. Ik heb inmiddels ook een aantal pony's en dan zijn namen op spullen niet zo handig meer. Ze hebben allemaal de zelfde maat en alles word onderling gewisseld.

tottaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:16

mijn 0uders hebben winkels.
dus de heeele auto zit onder, incl trailer, zelfs mijn regenjasje is bedrukt met reclame:P

DraakjeII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:37

Mijn echtgenoot betaald (ongemerkt) overal de helft van.
Dus alle materialen, inschrijfgeld, stalgeld, hoefsmid, vervoer etc.
Daar hoef ik dan geen logo's voor op mijn dekje of vervoermiddel te plakken. Zie het al helemaal voor me "50 % Erik's paard".

Mijn instructrice pakt het handiger aan (rijdt ook een hoger niveau). Die rijdt op het paard van een ander. Hij stalt het paard bij haar en betaald daar ook voor. Zij betaald alleen haar eigen lessen. Inschrijfgeld etc. wordt betaald door de eigenaar. Ze gebruikt wel haar eigen vrachtwagen en nu deze aan vervanging toe is heeft de eigenaar van het paard daar een sponsor voor gevonden die wil bijdragen aan een nieuwe zonder dat er een logo op moet.

Zelf vindt ik dat een sponsor meer inhoudt dan alleen een bedrijf wat een dekje of deken kado geeft zodat je met het bedrijfslogo te koop moet lopen.
Vaak gaat het om een wat grotere investering waar dan ook tegenover staat dat je de bedrijfsnaam op vervoermiddel en dekjes hebt staan. Doordat je dan in de regio op wedstrijd gaat wordt zijn/haar naam leuk gepromoot in de regio.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:42

Taco en ik worden ook gesponsord Ja

Al mijn wedstrijdkleding wordt betaald, inclusief dekjes en nieuwe leren laarzen.
Ook de trailer is bestikkerd met het logo.

Afbeelding
Afbeelding

Hier met sponsor (nog oude laarzen en jasje, die zijn inmiddels vervangen)
Afbeelding

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:07

@ taaclover de foto's doen het niet Knipoog

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:10

Het is overigens bij mij niet zo dat mijn sponsor helft eigenaar is !!! Ik rijdt puur reklame !!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:50

Hier ook zo, bij mijn weten blijft wel de trailer dan in eigendom van het bedrijf officieel gezien, aangezien zij hem dan aangekocht hebben.

* dus doe me allemaal een plezier, vul het onderzoekje in mijn onderschrift in, dan heb ik binnenkort een mooie trailer Pling *

JanineN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:11

aaah me opa wil me niet eens sponsoren!!!
omdat hij 7 kleinkinderen heeft...
dom hea Tong uitsteken

Bounce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:16

nee hoor, hij heeft groot gelijk, lijkt me nogal logisch Lips are sealed Rolleyes

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:46

Door m'n vader. *LOL*
Hij bedrukt dekjes, dekens en polo's voor me. Daarbij krijg ik €5,- per week extra, puur om iets leuks voor me paard te kopen. Op dit moment start ik helaas geen wedstrijden.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 19:02

Waarschijnlijk binnenkort door het onderdeel van het bedrijf waar mijn ouders werken. Zijn nog in onderhandeling, het worden dan jassen, dekens, dekjes en evt. trailer.