haarnetje.. hoe hebben jullie het netjes zitten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Re: haarnetje.. hoe hebben jullie het netjes zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 00:50

LaFunkyJazz schreef:
@ Angeliek, heb jij er nou ook nog zo'm apart netje omheen zitten? wat voor een netje is dat?

Dat is een netje van soort visdraad.
Er zitten een paar gekleurde kraaltjes in, heel klein, maar je kunt ze ook kopen met pareltjes erin.
Houd je pieken mooi in bedwang! Knipoog

Ocorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:11

Gjilke schreef:
Dat ding heet een twister. Heb ook nog eentje liggen, maar omdat ik mn haar in laagjes heb werkt het niet echt meer.

Dit heb ik inderdaad ook. Super ding vond ik het altijd, maar toen ik mijn haar in laagjes had gedaan, werd het lang zo mooi niet...

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 19:53

Je haar in een knot doen, dan een gaas achtig haarnetje eromheen en dan dat andere haarnetje, dan krijg je het al het goed, hem helemaal goed

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:32

Ik heb schouderlang haar.
Maak een staartje, doe daar de donut omheen. Verdeel dan het haar rond de donut en doe er een elastiek omheen. Dan een simpel netje 2 keer erover slaan (anders is ie te groot) dan nog een stiek en het kralennetje erover.

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:05

IK heb me haar tot halverwege de rug voor met pijpenkrullen dus erg moeilijk in een knot te doen! dus heb het meestal in een vlecht! Lachen

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 13:26

Ik heb ook een hele bos haar en heb ook zo'n netje
(zoals op de 1ste pagina) Ik doe altijd mijn haar nat maken en een staart maken met een dun elastiekje. Daarna wikkel ik mijn staart omdat elastiekje en doe ik er 1 dik elastiek omheen. (knot) Dan pak ik dat netje en doe dat over mijn knot en dan pak ik weer een dun elastiekje en dat zet ik dan vast met schuifspeldjes eerst door het netje en dan in door het elastiekje. Het zakt dan niet uit foto's van na het rijden
(misschien een klein beetje onduidelijk) http://www.mijnalbum.nl/Foto=WSLKNHVD